Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Die drukmeting zit 'm in de ventielen dus dat maakt geen verschil@Elmac: goede tip, bij een bandenwissel vervang ik ze dan door deze.
Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Die drukmeting zit 'm in de ventielen dus dat maakt geen verschil
Ghia schreef:Ik heb hetzelfde probleem. Bij slecht wegdek of regenweer echt gevaarlijk weggedrag! Volgens dealer lijkt alles OK
Toykes schreef:Ghia schreef:Ik heb hetzelfde probleem. Bij slecht wegdek of regenweer echt gevaarlijk weggedrag! Volgens dealer lijkt alles OK
Hehe, die reactie van de dealer ken ik tot hij bij slecht weer even een testrit deed en van de linker grachtkant naar de rechter slingerde en toen toch moest toegeven dat dit niet normaal was.
Probleem aankaarten bij de klantendienst van Renault (via officiële website) en blijven aandringen. Bij het opleidingscentrum van Renault België kunnen ze dit in ieder geval verhelpen. Mijn wagen is daar terug uitgelijnd en heeft terug een perfecte baanligging.
De bokkensprongen bij kort afdraaien zijn nog steeds aanwezig maar hiervoor zijn ze nog een oplossing aan 't zoeken (waarschijnlijk nieuwe banden) net als voor de handenvrije achterklep die niet naar behoren werkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten