Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Vandaag opgehaald onze "nieuwe" 2007 Espace IV (faceliftmodel). Wat een genot.
Alleen jammer dat de navi de weg compleet kwijt is.... We zitten middenin Frankrijk terwijl we toch echt in Amsterdam zitten
Ook viel mij op dat de klok ook niet synchroniseert dus waarschijnlijk iets met de GPS ontvangst niet goed.
Wat zou het kunnen zijn denken jullie? Kan ik hem opnieuw synchroniseren?
En dat kun je op twee manieren oplossen: of je zoekt een nieuwe antennevoet met GPS, of je kijkt even achterop je unit welke aansluiting je nodig hebt, en koopt een losse gps-ontvanger die je op het dashboard in een hoekje plaatst. Das heel veel goedkoper en ook wat makkelijker inbouwen.
Renault Megane Estate 1.5 dci Dynamique 2011
Hyundai i10 2018
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
sinds donderdag in het bezit van een Renault Grand Scenic 2017.
Op de site van R-Link Store vind ik een abonnement terug zijnde TOMTOM TRAFFIC EN COYOTE SERIES EN CONNECTIVITY
(149,00 € )
Is dit het waard om te doen en blijven de kaarten dan...
Je kunt op het bestuurdersdisplay de google navigatie te zien krijgen (de build in, niet de carplay versie). Ook de instructies wanneer af te slaan ed.zie je daar. Ik mis alleen wel de eindtijd of hoe lang de rit nog duurt. Is dat mogelijk om die...
Ik bezig nog geen Renault maar er is een Renault 5 52kWh besteld in de iconic uitvoering. Zoals vele wel voor opvallend kiezen ben ik voor zwart gegaan.
Maar nu mijn vraag, ik zit alvast te kijken naar laadpas apps enz.
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...
Ik rij op de a2 van braband naar utrecht en zit op een 130 stuk ( dus tussen 19:00 en 6:00 ) nu geeft me navigatie en dachboard 50 aan heb er een klacht over gestuurt naar renault nederland.
Ik ben benieuwd wanneer ze dus updaten en easylink