Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo,
Sinds het weekend in het bezit van een Grand Scenic uit 2009. NU wil ik graag de navigatie updaten met de meest recente kaart. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan doen en waar ik de update vandaan kan halen? Anders dan bij Renault want die weten de prijs ook Kun je bijvoorbeeld registreren bij tomtom / abonnement en dan altijd de gratis update krijgen net als bij bijvoorbeeld Garmin?
Het ligt er aan welke Navi je hebt. Als je het Cabasse Auditorium systeem hebt met DVD navi (onder passagiersstoel), dan heeft de meest recente update kaartmateriaal van 2012 (versie V32.2 van 2012/2013). Geen nieuwere kaarten meer te krijgen.
Update kun je o.a. via MP krijgen.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Nu: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Noir Nacre (NV676) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Dank je wel RichTrip, die heb ik inderdaad. Onder de passagiersstoel en idd een DVD met 2012-2013. Spijtig dat er geen update meer van te krijgen is.
…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Dit onderwerp heeft nog 5 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Yess, Morgen krijg ik dan eindelijk de software update wat zou moeten helpen om mijn auto boven 100Km/u weer vanzelf in EV modus te laten gaan en dat de bezine in de olie probleem moet oplossen. Alleen denk ik dat de laatste niet echt gaat helpen...
Hernieuwd op dit forum en kan via de search eigenlijk geen goed antwoord vinden voor mijn vraag. Maar misschien kijk ik gewoon niet goed.
Sinds februari hebben wij een espace initiale gekocht uit 2016 met daarin het mooie R-link 2....
Reacties: 1
Weergaves: 830
Laatste bericht door sceneminimal 09 dec 2025 19:03
Ik heb een Scenic E-tech met flippers en wacht op de update voor ‘one pedal drive’. Nu staat er al weken ‘update wordt uitgevoerd’. (Ik weet niet of het de bewuste update is)
Heeft iemand anders ook deze ervaring en is het gewoon wachten totdat de...
Zoe 22 kW 2019 geeft geen data update meer sinds 18 mei en preconditioning werkt niet meer.
Weet iemand of Renault die service voor oudere modellen heeft stopgezet?