Ik ben blij met m'n Scenic, dat even gezegd, maar wat me wel behoorlijk tegenstaat:
Om de 10 maanden krijg ik d emelding, dat m'n auto een onderhoudsbeurt nodig heeft.
Als ik daar niet op reageer, gaat er constant een oranje sleutel branden (zeer prettig in het donker).
Als ze het nou op kilometers deden, dan snap ik het nog, maar dat mijn auto nu al weer aan onderhoud toe is, echt niet.
(36.000 in 4 jaar tijd).
Hoe maken we winst.
Renault zelf
Forumregels
• Iedereen die hier een klacht post, doet dat geheel voor eigen naam en rekening.
• Zorg dat je je klacht kan onderbouwen met bewijsmateriaal.
• 'Beklaagden' hebben de mogelijkheid te reageren; doch wij praktiseren hier niet actief in
• Het geven van meningen ten aanzien van klachten blijft natuurlijk onder de vrijheid van meningsuiting vallen, zolang het maar onderdeel blijft uitmaken van een serieuze discussie.
• Iedereen die hier een klacht post, doet dat geheel voor eigen naam en rekening.
• Zorg dat je je klacht kan onderbouwen met bewijsmateriaal.
• 'Beklaagden' hebben de mogelijkheid te reageren; doch wij praktiseren hier niet actief in
• Het geven van meningen ten aanzien van klachten blijft natuurlijk onder de vrijheid van meningsuiting vallen, zolang het maar onderdeel blijft uitmaken van een serieuze discussie.
-
Timelord
Topic author - lid

- Actief als: particulier
-
Mathijs
- Donateur

- Contacteer:
Re: Renault zelf
haha, je zou het bijna denken dat het zo werkt.
Wanneer ik mij niet vergis, zijn de service intervallen in te stellen.
De garage waar jij nu bij zit, stelt ze blijkbaar op het laagste aantal KM's in, eens even google'n hoe ze in te stellen zijn, maar ik denk dat je de zwarte piet niet naar Renault zelf moet toespelen, maar naar je huidige garagist.
edit: resetten-onderhoudsmelding-t8476.html
Wanneer ik mij niet vergis, zijn de service intervallen in te stellen.
De garage waar jij nu bij zit, stelt ze blijkbaar op het laagste aantal KM's in, eens even google'n hoe ze in te stellen zijn, maar ik denk dat je de zwarte piet niet naar Renault zelf moet toespelen, maar naar je huidige garagist.
edit: resetten-onderhoudsmelding-t8476.html
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... (maar het is wel een berg werk op een bepaald moment)
Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... (maar het is wel een berg werk op een bepaald moment)
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Timelord
Topic author - lid

Re: Renault zelf
Ik heb eens gevraagd, om de melding te resetten, maar nee, dat was een Gotspe, wat ik vroeg. Absoluut onmogelijk !.
Maar dat van die intervallen dat …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Maar dat van die intervallen dat …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 21 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht