Goedemiddag,
Ik ben zojuist lid geworden van dit forum en heb meteen een vraag. Eind september verwacht ik mijn nieuwe Megane GT. De enige opties die ik heb gekozen zijn de kleur (blauw) en de GT velgen. De Megane GT is sinds kort niet meer te bestellen en dus ook niet meer samen te stellen op de Renault website. Ik twijfel nu of ik wel het grote 8.7" scherm krijg. Toen ik de GT namelijk nog samen kon stellen zat dit er standaard op, maar ik zie het op de bevestiging van mijn bestelling nergens staan. Nu kwam ik ergens op het internet ook een GT tegen met zo'n klein liggend schermpje. Weet iemand of het echt standaard was?
met vriendelijke groet,
R Link in Megane GT
-
meganegt1990
Topic author - repeating visitor

- Actief als: particulier
-
adinsx
- lid

Re: R Link in Megane GT
Zal even mijn bestelorder erbij zoeken van mijn februari 2018 afgeleverde GT205. Ik meen dat het een optie was namelijk.
Wanneer heb je je GT (goede keuze trouwens) besteld? Ik heb ook geregeld de prijslijst en brochure gedownload, dan zoek ik die ook nog even op voor je.
Wanneer heb je je GT (goede keuze trouwens) besteld? Ik heb ook geregeld de prijslijst en brochure gedownload, dan zoek ik die ook nog even op voor je.
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
adinsx
- lid

Re: R Link in Megane GT
Dit is het overzicht in de leaseportal:

Bij de opties zie je als een na laatste de Rlink 8.7" staan, maar ik weet zo even niet of dit juist om de Bo…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.

Bij de opties zie je als een na laatste de Rlink 8.7" staan, maar ik weet zo even niet of dit juist om de Bo…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 9 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht