is het stuur van een engelse renault en nederlandse renault het zelfde

Alle overige technische vragen over de Scenic
Plaats reactie

Topic author
henkcill
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 dec 2016 15:28
Actief als: particulier

is het stuur van een engelse renault en nederlandse renault het zelfde

Bericht door henkcill »

cruisecontrol werk in eens niet meer service lampje brand steeds ik had allemaal kleine storing op het dashbord dit blijkt in de tellerklok te zitten als ik de knop voor de cruisecontrol draai dan komt er een rondje op het dashbord met een groen pijltje dan moet je op de knoppen op het stuur drukken om de cruisecontrol in te schakelen maar dat doet hij dus niet meer ook de begrenzer doet het niet wie heeft enig idee waar dit zou kunnen zitten en kan mij hier mee helpen of in ieder geval uitleggen waar ik zou moeten zoeken om het op te lossen het zou fijn zijn als er iemand reageerd die dit kent of het zelfs heeft meegemaakt de auto is de renault megane scenic van bj 2003

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
henkcill
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 dec 2016 15:28
Actief als: particulier

Re: is het stuur van een engelse renault en nederlandse renault het zelfde

Bericht door henkcill »

ik heb een stuur van een engelse renault megane scenic in mijn auto is dat het zelfde of zitten de schakelaars van ruitenwissers en richting aanwijzers dan ook andersom wie kan mij daar iets over vertellen als ik rechts af ga dan springt de richting aanwijzer de ene keer wel terug en de andere keer niet en omgekeert werkt dat het zelfde dan springt de richting aanwijzer wel terug als ik links af ga en dan weer niet kan dat te maken hebben dat ik er een stuur uit een engelse auto in heb zitten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht