Megane GT-Line 2016

Plaats reactie

Topic author
meganoso
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 aug 2018 21:15
Actief als: particulier

Megane GT-Line 2016

Bericht door meganoso »

Hi mede liefhebbers!
Recentelijk heb ik een Megane GT-Line aangeschaft echter heb ik een aantal vragen die jullie vast zo kunnen beantwoorden.

- Ik heb de schakelaar van de lampjes in het hemeltje in het midden staan, echter gaat niet het licht aan bij het openen van de portier. Is dit standaard?
- De Rlink2 heb ik geüpdate dmv de usb aan de computer maar de Rlink store blijft niet klikbaar. Ik zou graag carplay erop willen hebben maar het lukt me niet.
- De grill van de GT zou ik willen bestellen om deze te vervangen met de huidige van de GT-line. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik kijk naar uit naar jullie antwoorden! :)

Groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

adinsx
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 533
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:46
Actief als: particulier
Locatie: Liemers/Achterhoek

Re: Megane GT-Line 2016

Bericht door adinsx »

Om met de makkelijkste te beginnen: Carplay ga je niet werken krijgen, je hebt Rlink2 met het 2.2*-versie systeem waarop Carplay ook niet achteraf te activeren is. Ongeveer na mei 2017 kwam 3.3* versiesysteem en daarop werkt Carplay en Androidauto. AndroidAuto schijn je wel te kunnen activeren op het 2.2*systeem, voor Carplay mist die versie hardware (ik meen een gyroscopische sensor)

Schakelaar lampje, bedoel je dan voorin of boven de achterbank? Geen idee waar die op staat. Heb je interieurverlichting niet uitgeschakeld staan in Rlink? Zal morgen in mijn GT even kijken waar het knopje bij mij staat.

Of de grill van de GT past? Geen idee, kon wel eens wat passen en meten zijn. Is vast ergens al eens geprobeerd.
Stiekem hoop ik dat het niet past om mijn echte GT uniek te houden haha. ;)
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
meganoso
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 aug 2018 21:15
Actief als: particulier

Re: Megane GT-Line 2016

Bericht door meganoso »

Geen carplay?! :shock: Dat is heel jammer!

Ja, beide lampjes eigenlijk achter en voor. Misschien moet ik inderdaad in de rlink nog even goed gaan kijken. Goeie tip, wist niet dat je dat daar uit kon zetten.

Ja ik snap je :) Hoop echter wel iemand te treffen hier die het al geprobeerd heeft. Dan ga ik hem namelijk even bestellen bij Renault.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erik_F
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 46
Lid geworden op: 03 mar 2018 16:20
Actief als: particulier

Re: Megane GT-Line 2016

Bericht door Erik_F »

Je zou kunnen informeren bij een Renault dealer, dan heb je het antwoord zo. Mochten ze een bumper hebben liggen, kan je altijd de bevestigingspunten van de GT bekijken en die van een GT Line.

Verder;
Zoek een bedrijf die in bumpers doet en plaatst. Heb je het antwoord ook zo.
Megane IV Bose Estate dCI opties: LED Koplampen | 8,7 inch scherm | Stoelverwarming | Dodehoek assistentie |

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht