Helaas biedt Brodit voor de Zoe officieel alleen een ProCip aan voor de linker voorruitstijl, maar niet voor de middenconsole.
Wel zag ik dat Brodit een middenconsole-ProClip aanbiedt voor de Clio IV, het zustermodel van de Zoe, met een middenconsole die aan de voorkant precies dezelfde vorm heeft als de Zoe. Omdat deze ProClip vastgrijpt in het rechter ventilatieroostertje, en de Zoe en Clio daar precies dezelfde vorm hebben, was ik er van overtuigd dat de Clio ProClip ook in de Zoe moest passen. De gok genomen en de ProClip voor de Clio IV en de houder voor mijn iPhone 6Plus besteld, en vandaag geprobeerd te monteren. En: gelukt! Het enige dat nodig is om de ProClip aan te passen aan de Zoe, omdat de achterkant van de middenconsole geen richeltje heeft zoals bij de Clio, is om een klein opstaand randje aan de achterkant van de ProClip recht te buigen of af te knippen. Past perfect en blij mee! Zie de foto's.
Kortom: een aanrader als je een houder voor je telefoon (of tablet) op de middenconsole van je tablet wilt hebben.
Part numbers Brodit die ik heb gebruikt:
- ProClip voor Renault Clio IV: 854859
- verstelbare houder, onder meer geschikt voor Apple iPhone 6: 511698