Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ach data is in de EU tegenwoordig geen probleem meer... Bovendien kan je google offline gebruiken. Maar ik vermoed wel dat Renault hier allemaal rekening mee houdt..
Afgelopen zomer naar Kroatië geweest. Heb ook via Google Maps gereden, totale data heen en terug 150 MB dus valt reuze mee hoeveel data Google Maps gebruikt.
Megane IV Bose Estate dCI opties: LED Koplampen | 8,7 inch scherm | Stoelverwarming | Dodehoek assistentie |
Ik heb eens ingelogd op MyRenault en voor de zoveelste keer staat er bij m'n navi-kaarten meerdere updates.
3x versie 2017-06 stond te downloaden. Ik vond het al vreemd want bij de 15_06 variant en de 16_12 was het destijds ook zo dat die er meerdere keren instonden.
Maar nu stel ik vast bij het kijken op m'n SD kaart dat er toch een onderverdeling is. Ik had dit nog niet vernomen op het forum hier.
(zie bijlage). Met andere woorden ondanks het steeds de 2017-06 is die klaar staat te downloaden blijken er toch steeds aanpassingen te zijn.
Verder blijft de E-mailApp nog steeds in de Toolbox staan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]
Ik denk dat wat je daar ziet gewoon een pakket is. Een volledige kaart is rond de 6 GB en dat kappen ze steeds in stukken. Ik vermoed, om jouw R-link toe te laten om dat makkelijker te slikken / verwerken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal,
Opnieuw moet ik mijn heil maar gaan zoeken door hier terug te keren, en ja uiteraard met problemen met de ZOE R90 van 2017. De verwarming deed het niet meer. De truck geprobeerd met het verwarmen van de buiten sensor e.d. helaas, dat...
Waar kan ik op mijn multimediasysteem zien welke kaartversie ik heb en welk de software versie is van de easylink?
Ik kom van een r-link1 en zijn er nog nuttige tips en trucs waar ik moet op letten bij easylink.
Ben wat aan het sukkelen met...
Ik heb een vraag. Ik heb een Renault Megane van 2017, heb dus nog de eerste R link. Nu was mijn vraag of het mogelijk is om mijn R link te kunnen updaten naar de R link 2 waar Android auto en Apple carplay mogelijk zijn?