Vibreren van Kadjar

Plaats reactie

Topic author
Epcot
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 okt 2018 11:37
Actief als: particulier

Vibreren van Kadjar

Bericht door Epcot »

Hallo

Ben sinds 4 weken in het bezit van een nieuwe Kadjar tce130 EDC.
Al vanaf het begin vibreert de auto als je harder gaat dan 50km p/u wat met name te voelen is in de bodem, pedalen en armsteunen. Al een paar keer terug geweest bij de garage en volgen hun waren de banden niet rond en zijn er uiteindelijk nieuwe banden (garantie) onder gezet. Maar helaas het vibreren is niet over, is vooral na wat langer rijden een EEG onplezierig gevoel in je benen en armen. Garage weet niet waar het weg komt.
Gisteren Duitsland in geweest en dacht even te kijken hoe hard de Kadjar zou willen, volgens fabrieksopgave zo rond de 190. Met moeite kwam ik boven de 160 en boven de 165 plots een soort pulseerende luide bromtoon in de auto alsof het een waarschuwings geluid was waarvan weet ik niet( aan uit aan uit) en tegen de 170 bijna een constante luide zware bromtoon (kwam niet uit de motor volgens mij). Harder dan die 170 ging die ook niet, plankgas.
Die bromtoon leek wel een beetje op hetzelfde geluid als je ook hoort als de rijbaandetectie aanstaat en je over de streep gaat alleen nog harder. Wat kan dit allemaal zijn?
Ben tot op heden absoluut niet tevreden over de Kadjar, heb meer het gevoel dat ik een open bestelbus rij dan in een luxe SUV. Tot 100 km p/u gaat het allemaal nog wel maar daarboven....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Vibreren van Kadjar

Bericht door rvdgaag »

Bij de dealer neerzetten, brief erbij dat ze 14 dagen hebben om het probleem op te lossen. Indien dit niet gebeurd de koop ontbinden en je geld terug eisen.

Dit klinkt echt niet normaal.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht