Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
ik ben ook mijn code kwijt van de radio van mijn Renault twingo
part code 2811 56707R
supplier code 269779
model no ARA-1230RF-A
serie no 281156707RTS286
hopelijk kan iemand mij helpen alvast bedankt R-J.
Na het vervangen van mijn accu moet ik m'n radiocode opnieuw invoeren, helaas heb ik die er bij aankoop van de auto niet bijgekregen, Kan iemand me helpen? Zie bijgevoegde foto van de sticker op de radio. Alvast bedankt!
Clio 2007 radio.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
IN verband met defect aan mijn cabasse auditorium met wisselaar heb ik een andere aangeschaft (2e hands via sloop). Hierbij was helaas geen code aanwezig. Ik hoop dat ik hier verder geholpen kan worden. De code van de tuner heb ik wel.
Dit zijn de gegevens van de radio
Op een sticker staan deze gegevens (met barcode)
8 200 089 153 k806
AL R92L 34402
De andere deze:
443 J81 4730045 1
JK0HB629808102
Radio 5833
N LEC PN6
Facade change cd 9153
(Ik heb bovenstaande ingevoerd omdat ik dacht dat dat de codes waren maar dat werkt dus niet)
De code is 4389. Maar deze code werkt alleen als deze in de auto zat waar hij af-fabriek in zat.
Hij heeft namelijk de zelfde code als de tuner.
Als je de wisselaar aansluit op jouw eigen tuner, dan neemt hij de code over van jouw eigen tuner
Let op: CODE= code van de tuner, CD CODE= de code van de wisselaar (4389).
Als de code niet wordt geaccepteerd, dan is de wisselaar onbruikbaar omdat de code niet meer is te achterhalen.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Zou iemand voor mij een code kunnen genereren voor mijn radio?
Ik heb een Renault Megane cabriolet van 2004
Model: 22DC277/62
Prod no: FD0304050411348
SECURITY E767
Streepjescode: 8200256141TE767
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender