Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Mijn Espace IV 3.5 V6 "hobbelt" een beetje. Het lijkt voornamelijk in de 3e versnelling tussen de 40 en 60km. Bij koude motor is het iets minder. De oorzaak lijkt in de automaat te zitten en nu lees ik veel over spoelen. Schakelen zelf gaat prima en verder geeft de automaat ook geen problemen.
Wat zou dit kunnen zijn en wie heeft ervaring met het spoelen van deze automaat? Ik lees hier veel over, onder druk, met of zonder reinigingsmiddel, enz. De Espace heeft 157.000km gereden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb nu 6 maanden een Kangoo 1.6 16V Automaat (4 bak)...af en toe, als hij warm is gereden gaat het Opschakelen met een klap, dat is vooral als ik flink accelereer...bij rustig optrekken is dat probleem veel minder aanwezig.
Ook wil hij, als ik...
Hoop dat iemand mij kan helpen. Heb een twingo automaat uit 2008 , rijd en schakelt perfect. Alleen de stand van de versnellings is niet zichtbaar in het display. Dus je kan niet zien of de auto in zijn a of m staat of in zijn r. Ook is het cruise...
Goedeavond. Vanmiddag heb ik beide kenteken lampjes vervangen. De rechter wat verbrand en de linker deed het nog. Na beide te hebben vervangen zijn ze niet gaan branden inclusief linker achterlicht is uitgegaan terwijl lampje niet stuk is. Zitten...
Hallo, tijdje wat minder actief geweest alhier op het forum maar dat gaat de komende tijd vast veranderen daar er weer wat anders voor de deur staat. De lijst aan punten van de Scenic begon echt lang te worden. Die is richting Ukraine vertrokken....
Bij het opschakelen van de automaat hoor ik soms (niet altijd) een 'whoop' geluidje links onderaan het daschboard. Dit valt voor zowel bij koude als bij warme motor, verder schakelt hij overigens vlekkeloos en zonder schokken. Het geluid is moeilijk...
In een andere post leg ik uit hoe de bestuurdersstoel van een Renault Kadjar vervangen kan worden. Daarbij moeten 3 aanpassingen gedaan worden om foutmeldingen op het dashboard te voorkomen. Een van de aanpassingen is om het Start/Stop systeem geen...