Beste Renault rijders,
Sinds vorige week rij ik in een Megane Estate TCE 140 Bose. Ik was in de veronderstelling dat er links aan de zijkant van de bestuurdersstoel 2 knoppen zitten voor het verstellen en de massage functie. Er zit bij mij niks.... alleen een hendeltje rechts om de lendesteun te verstellen. De massagestoel setting kom ik ook nergens tegen in Rlink. Klopt dit?
Multisense/Massagestoelen
-
dwgld1
Topic author - 3-posting-rookie

- Actief als: particulier
-
renotje
- repeating visitor

Re: Multisense/Massagestoelen
Bij mijn Grand Scenic Bose is er wel een knop links aan de zijkant van de bestuurdersstoel. Opent menu op scherm, eventueel instellingen aanpassen en moet dan nog op ON klikken om het spel te laten werken.
Je kan het ook ergens in het rlink menu vinden, weet niet van buiten waar het onder staat.
Je kan het ook ergens in het rlink menu vinden, weet niet van buiten waar het onder staat.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
dwgld1
Topic author - 3-posting-rookie

Re: Multisense/Massagestoelen
Ik heb dus geen knop links en het lijkt wel alsof er geen massagestoelen in de auto zitten. Heeft Renault deze optie uit de Megane gehaald?
Megane Estate TCE 140 Bose
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 12 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in