radio upgrade

Gebruikersavatar

Topic author
wortel55
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 jan 2013 01:10
Actief als: particulier

radio upgrade

Bericht door wortel55 »

Dag lezers,

Een aantal maanden geleden heb ik het idee opgevat om mijn espace 2006 Ph1 te updaten met een nieuwere radio en nav. Dit naar aanleiding van een dashboard display die ik van iemand kreeg. voor het dashboard was een nieuwe pinout nodig van de dashbord stekkers. en opnieuw inlezen dashboard met de clip. Nadat ik dit werkend had heb ik de volgende stap genomen. Tomtom live nav, bic module, c box, radio en kabelboom voor multimedia uit een espace van 2011 gesloopt. Alles aangelegd en werkend gekregen op een ding na en dat is de radio. Ik heb de code wel maar de radio staat op geblokkeerd.bij opstarten staat code controleren en dan op geblokkeerd Geen mochelijkheid de code in te voeren. Nu communiceert de multimedia module met de can bus van de auto, de rest van het multimedia gebeuren heeft een eigen canbus netwerk. Nu is mijn vraag, weet iemand of de radio code ogslagen is in de uch of in de radio zelf..Met de clip en ingevoerd vin nummer van de 2011 espace kom ik wel in het multimedia gedeelte van het muliplex netwerk. zie fouten en kan ze uit het geheugen wissen enz. maar geen radio unlocken. Er lijkt geen andere oplossing dan de radio eeprom te flashen of is er toch een andere oplossing.
Ben heel benieuwd naar de reacties.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht