Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een 4 maanden oude zwarte Grand Scenic 1.5 dCi FAP Tech Line Série Limitée. Deze is uitgerust met 2 dakdragers. De hoogste zit op de achterste positie op het dak gemonteerd. De andere lag in de kofferbak. Ik dacht dit iets lagere model vlak naast die andere te plaatsen, maar dat past niet.
Het zijn ongelijke dakdragers met aan de zijkant slotjes. Kent iemand dit probleem?
Tevens wil ik van de zomer iets uitdagends proberen: Met 2 volwassenen 4 kinderen een dakkoffer en vouwwagen naar frankrijk rijden. Ik las al dat de auto nogal doorzakt. Moet ik hier nog iets aan doen? En heeft iemand een goede suggestie voor een goede dakkoffer..
De Grand Scenic veert inderdaad best wel veel. Maar ik zie het door de vingers omdat de langere wielbasis voor mij veel goed maakt qua rijeigenschappen.
Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zoek dakdragers geschikt voor Renault Scenic IV MET PANORAMADAK. Ik kom er niet goed uit welke dakdragers hiervoor geschikt zijn. Er zitten bij de portieren gaten met schroefdraad waarvan ik veronderstel dat deze gebruikt dienen te worden om...