Ff kort resumeren

Op 19/10 begonnen met het downloaden van 2016.12 kaart via de R-Link store.
Na de download de USB stick in de wagen gestoken en begonnen aan een ritje.
Alles loopt zoals hoort tot +/- 60% van de kaartupdate, krijg ik de melding 'kaartupdate mislukt'.
Geen probleem, we proberen opnieuw... op 60% 'kaartupdate mislukt'.
Ik stop even met de update en start mijn navigatie op en wanneer ik naar de kaart ga zie ik geen kaart meer.
Nog 2x de update uitgevoerd met dezelfde foutmelding, maar de kaart bleef weg...
Op 26/10 ga ik voor de eerste maal naar de garage en daar kregen ze het niet gefixt. De garage gaat contact opnemen met de technische dienst en de volgende keer moet ik terug de wagen binnen brengen (voor een ganse dag). Die volgende keer is ook niet goed afgelopen, en de garage ging nu contact opnemen met Renault. Na een weekje krijg ik een telefoontje dat ze hetzelfde voor hebben bij iemand anders, en mij opnieuw zouden contacteren als ze de oplossing hadden gevonden bij die andere slachtoffer.
Op 14/12 mag ik terug de wagen voor een ganse dag achterlaten, met de hoop dat het nu in orde gaat zijn. Ga ik toch van uit, want men zou mij pas contacteren als de 2de slachtoffer zijn GPS weer werkende is.
Niet dus, moet nog eens binnen (21/12) maar dan had men problemen met het downloaden van de kaart op USB stick!
Eughmm... we zijn 2 maand verder en vandaag kreeg ik een telefoontje om een USB stick op te halen en mocht deze zelf installeren.
Onderweg naar huis en een klein ommetje krijg ik na 30 minuten de melding op mijn display 'kaartupdate mislukt'.
Onmiddellijk terug naar de garage gebeld en men ging het nodige doen! Met het nodige bedoelen ze: we gaan een nieuw R-Link 2 ysteem bestellen...
Op 26/12 staan we dus even ver als op 26/10!
Nog iemand met deze ervaringen?