Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Vorige week via een particulier een Renault Megan Estate uit 2010 aangeschaft. Later kwam ik erachter dat ik in het Tomtom scherm (Carminat volgens mij) de balk voor de radio onder in het scherm niet weer gegeven wordt. Dit maakt het bijzonder lastig bijvoorbeeld mijn telefoon te koppelen en te zien welke radiozender erop staat.
Afgelopen weekend eerst de radiocode achterhaalt en de accu er een half uur af gehad. Resultaat was nul, vroeg niet om een radiocode en gaf hetzelfde probleem als voorheen.
Vandaag bij de Renault dealer geweest, die hebben even gekeken maar zou ik hem voor €105,- per uur achter moeten laten om het probleem te onderzoeken.
Heeft iemand hier een idee wat hier de oorzaak van kan zijn en nog mooier wat de oplossing kan zijn?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zie dat autodemontagebedrijven grote schermen aanbieden als gebruikt onderdeel. Is dit uitwisselbaar met een klein scherm?
Dit gaat in mijn geval voor een Talisman van 2018.
auto: Renault Captur 0.9 Expression 2014
doel: hulp bij inbouwen Android mediascherm unit met achteruitrij camera met recente Android versie.
afstand: tot circa 70 km van Twente
Mijn pas aangeschafte Captur (zie avatar) heeft nog de originele radio...
Ik wil de meldigen van de verlopen abonnementen verwijderen uit het scherm van de Rlink. Elke keer als ik de auto opnieuw start, dan staan er echter wederom 16 meldingen.... hoe verwijder ik die permanenent?
Nadat een paar maanden geleden ineens het touchscreen van de radio uitviel ben ik op speurtocht naar het probleem. Een kapot scherm leek voor de hand liggend, maar die is in orde. De radio zelf doet het nog wel gewoon. Hij is gepaired...