veel problemen nieuwe grand senic bose

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
mikeyd
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2014 09:23
Actief als: particulier

veel problemen nieuwe grand senic bose

Bericht door mikeyd »

hallo Iedereen

ik wil enkel eens meegeven over de verschillende problemen waar ik tegenaan loop. (en veel van mijn collega's)
Ik rij bijna al 1 jaar met de nieuwe renault grand senic (dci 110)

- bij regenweer kan je moeilijk of zelfs niet door de zijspiegels kijken omdat de regen over de zijruiten loopt (begint beneden in het hoekje ter hoogte van de zijspiegels) turbulentie water ophoping

- deuren achteraan moet je harder dicht gooien dan vooraan want anders gaan die niet dicht.

- de bestuurders display springt steeds in het Frans terwijl midden console op Nederlands blijft staan. Taal wijzigen nederlands naar engels naar nederlands terug is dit ok voor één dag of rit

- soms regent het binnen langs de boven rubbers aan de bestuurders kant

- klep diesel staat soms plots open

- laatste weken kom ik nabij wagen,....zijspiegels gaan open en lichten aan, maar als ik aan de deurhendel trek dan gaat de deur niet open. Ik moet op de afstands bediening drukken. dan plots dag(en) erna lukt dit wel terug.

- harde klop/shok bij rijden in kleine put/bult (slechte vering)

- bij vries weer piepen de rubbers van de deuren in het begin

- kilometriek blijft ook niet vast op keuze.

- linker achterlicht zit dieper dan rechter achterlicht.

- Middenconsole blijft donker bij starten en komt op na paar minuten.

misschien zijn er nog een paar dingen die ik vergeet.
Ik heb al met verschillende renault gereden (zit steeds op de baan) en vorige was ook een grand senic maar dit is de meest foute wagen ooit gehad!

En de garage kan er niks een doen!
welcome to the club....je bent gewaarschuwd!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



metalpe
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2