Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Is er een mogelijkheid om Google te verwijderen uit de Renaults? Hoe minder afhankelijk van Alfabet, Meta en al die andere onbetrouwbare Yanks hoe beter. :x
Je kunt op het bestuurdersdisplay de google navigatie te zien krijgen (de build in, niet de carplay versie). Ook de instructies wanneer af te slaan ed.zie je daar. Ik mis alleen wel de eindtijd of hoe lang de rit nog duurt. Is dat mogelijk om die...
Sinds een paar weken verdwijnt de actuele verkeersinformatie van het hoofdscherm. De remedie is deze via de instellingen uit te zetten en weer aan te zetten. Ik heb een actief Orange abonnement…. En daarvoor werkte het altijd goed. Iemand ook...
Weet iemand hoe dit systeem werkt.
Wat doet uiteindelijk deze hotSpot en is die wel nodig wanneer je Bleutooth werkt.
Werkt CarPlay afzonderlijk omdat ik ook dikwijls een melding krijg Geen communicatie .
Vraag: Iemand enig idee wat het (praktijk)gemiddelde brandstofverbruik zou moeten zijn van een captur 1.6 E-tech Full hybrid BJ. 2023.
Ik kom zelf uit op een gemiddelde van 5,8 ltr/100km. Lijkt mij wat veel. Afgaande op de recensies die ik heb...
Google wordt geïstalleerd op jouw Renault R6 E-Tech.
Deze diensten mag je 5 jaar gratis gebruiken. Maar wat gebeurt er na 5 jaar?
Ik heb deze vraag aan Renault Dacia gesteld en tot mijn stomme verbazing kreeg ik het antwoord dat dit nog niet bekend...