Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Aangezien ik een grotere maat velgen voor de zomerbanden heb gekocht, aria 18", heb ik 4 z.g.a.n. zomerbanden ter verkoop. De banden hebben nog geen 5.000 km gelopen en zijn er in juli opgezet toen ik de auto heb gekocht. De maat van de banden is 235/50 R17 en passen onder de originele 17" Avantime velgen.
Ik wil er 250 euro voor hebben. Heb je interesse, mail me dan even op: ernst.perk@gmail.com
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vraagprijs: € 500
Originele Bahamas velgen van Renault. Bandenmaat 215/60/R17.
Twee stuks met Vredestein band (ca 6 mm profiel), 2 stuks met Goodyear band (ca. 4 mm profiel).
Velgen zijn schadevrij (geen stoeprandschade, minimale gebruikssporen) en...
Ik heb dit onderwerp ook in de rubriek onderdelen aangeboden staan maar toch hier even de melding omdat het alleen om Renault Zoe banden gaat. Vanwege een connectie met een Renault dealer kan ik erg goedkoop aan Michelin e-primacy 195/55/16...
Originele Bahamas velgen van Renault. Bandenmaat 215/60/R17.
Twee stuks met Vredestein band (ca 6 mm profiel), 2 stuks met Goodyear band (ca. 4 mm profiel).
Velgen zijn schadevrij (geen stoeprandschade, minimale...
Ik heb weer een nieuwe set 195/55/16 91H Michelin e-primacy ter overname voor 300€. Mocht je interesse hebben dan stuur maar een PB, ophalen in Nijmegen of op werkdagen Eindhoven
Aangeboden een set van 4 originele lichtmetalen velgen van Renault met gebruikte winterbanden van Michelin.
Ze hebben onder een Renault Megane III stationwagon gezeten.
Worden verlocht ivm aanschaf andere Renault.