Mislampen voor

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie

Topic author
Wilfried W
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 sep 2018 11:08
Actief als: particulier

Mislampen voor

Bericht door Wilfried W »

Hallo forum gebruikers
Ik heb een Renault clio II bouwjaar 2000 met aan de voorzijde 2 mistlampen in de bumper.
Echter deze doen het niet. Ik heb echt van alles geprobeerd, Nieuwe lampen, zekerringen naar gekeken (waren allemaal goed)
Nieuwe stuurschakelaar, bekabeling naar de mistlampen gecontroleerd, maar ze doen het nog steeds niet. Waar kan het nog meer aan liggen??

PS. het controle lampje van de voormistlampen op het dashboard doet het ook niet, maar de mistlamp aan de achterzijde, en het controlelampje daarvan, die je met dezelfde stuurschakelaar bediend doet het wel. Waar kan dit in vredesnaam aan liggen???

groetjes
Wilfried

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Wilfried W
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 sep 2018 11:08
Actief als: particulier

Re: Mislampen voor

Bericht door Wilfried W »

Hallo forum gebruikers
Ik heb een Renault clio II bouwjaar 2000 met aan de voorzijde 2 mistlampen in de bumper.
Echter deze doen het niet. Ik heb echt van alles geprobeerd, Nieuwe lampen, zekerringen naar gekeken (waren allemaal goed)
Nieuwe stuurschakelaar, bekabeling naar de mistlampen gecontroleerd, maar ze doen het nog steeds niet. Waar kan het nog meer aan liggen??

PS. het controle lampje van de voormistlampen op het dashboard doet het ook niet, maar de mistlamp aan de achterzijde, en het controlelampje daarvan, die je met dezelfde stuurschakelaar bediend doet het wel. Waar kan dit in vredesnaam aan liggen???

groetjes
Wilfried

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



scarface450
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 646
Lid geworden op: 09 apr 2017 12:42
Actief als: particulier

Re: Mislampen voor

Bericht door scarface450 »

Beste ,
Jammer dat hier geen reactie op gekomen is......ik vermoed echter dat je deze vraag of andere beter plaatst in het bovenste gedeelte van het forum ( actuele vragen/motor-electronica/andere...
Mijn Clio heeft ook mistlichten en is ook van bj 2000 ( dacht ik toch...) en die doen het wel...…
Vraag ook eens bij vrienden/collega's/anderen...
Mvg scarface450

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Wilfried W
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 sep 2018 11:08
Actief als: particulier

Re: Mislampen voor

Bericht door Wilfried W »

Hoi scarface
Bedankt voor je reactie. Ik ben al een tijdje niet online geweest, maar mijn probleem is al opgelost. Ik had alleen het bericht al moeten verwijderen.
Het probleem zat hem toch in de stuurschakelaar, er was een klein wit kabeltje doorgebroken, deze heb ik weer vast gesoldeerd en alles werkt weer goed.
mvg Wilfried

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



scarface450
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 646
Lid geworden op: 09 apr 2017 12:42
Actief als: particulier

Re: Mislampen voor

Bericht door scarface450 »

Mooi dat het opgelost is ! Nu weet iedereen meteen hoe ... :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in