Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een klein vraagje. ik was bezig met het vervangen van mijn radio systeem (de vorige eigenaren hebben er niet veel van heel gelaten) en nu dacht ik dat de auto een universele aansluiting had. Helaas blijkt dit niet zo. De aansluiting ziet er namelijk zo uit:
Het betreft een groene stekker en nog een kleine erbij.
Nu heb ik gezocht op verloopstekkers maar ik heb niet heel veel verstand van aansluitingen dus ik weet totaal niet welke ik moet hebben. Heeft iemand een idee of een linkje naar zo'n stekker? Is hier wel een verloopstekker voor? Of eventueel een andere suggestie?
Hier heeft een Cabasse systeem in gezeten, waarbij de versterker rechts achterin de kofferruimte zit (of heeft gezeten). Je zult dan ook een ISO verlengkabel van achteren naar voren moeten trekken en ook de antenne aansluiting van achteren naar voren moeten leiden.
Op de groene stekker zat de CD-wisselaar aangesloten met daarop de knoppen om de radio te bedienen.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi iedereen. En ja ik ben nieuw, kom van een ander merk, maar ben op zich erg blij met mijn 2014 Captuutje. Ik heb alleen 1 probleem, de FM ontvangst hier in de regio. Die is meer dan om te huilen. En ik begin er dusdanig van te balen dat ik...
Onlangs ben ik eigenaar geworden van een Renault Scenic 2011 2.0 16V CVT, benzine 1.997cc 103kW (140pk). Helaas laat de huidige radio (model 281150030R) veel te wensen over. Men claimde dat het een Bose-uitvoering was, maar dat...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Ik heb een Renault Megane 3, bouwjaar 2011.
Een paar weken geleden begaf mijn startmotor.
Die heb ik laten vervangen, maar helaas kwamen er andere problemen bij kijken.
De monteur had zeer waarschijnlijk kortsluiting gemaakt,...
Ik ben bezig om mijn kachel ventilator te demonteren omdat er heel veel blad in zit,
De ventilator zit aan de bestuurderskant, en bij het weghalen van het interieur filter en huis zie ik em zitten.
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender