Renault Senic 2006 Airco code 1070

Alle overige technische vragen over de Scenic

Topic author
Eedelaar
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2019 17:41
Actief als: particulier

Renault Senic 2006 Airco code 1070

Bericht door Eedelaar »

Hebben sinds begin vorig jaar ook een Renault Megane Scenic. De airco was stuk en is door de occassion-dealer gerepareerd. Hierbij zijn volgens hem toen de pomp en de condensator vervangen. Duurde voordat ze hem aan de praat kregen en is toen ook daar bij de Renaultdealer geweest. (want na dag of 10 was hij er weer mee gestopt) Daarna heeft hij het tot ongeveer 1,5/2 maanden geleden gedaan. En momenteel is het weer drama. Bij de Renaultdealer geweest en code 1070. Stukje bedrading en nieuwe stekker en ook nieuwe sensor erin gezet. Airco doet het 3 dagen en stopt weer. Gisteren langs geweest en had weer code 1070 welke niet gewist wilde worden. Vandaag hadden ze meer tijd dus weer langs geweest. Code wissen ging nu wel maar er werd gezegd dat hij willekeurig wanneer kon terug komen omdat er geen originele pomp blijkbaar in zit. En die software-update waar ik over lees kunnen ze pas doen bij een originele pomp, oftewel zou ons dan 1040,- kosten voor zo'n pomp. Ik lees echter ook iets over bekend probleem, erkend door Renault en iets over coulance regeling. Waar kan ik hier meer informatie over vinden? Want vind het best een dure reparatie. Of kan ik eisen dat ze bedrag van de vorige reparatie (stekkertje en sensor) zowiezo van een pompvervanging aftrekken omdat dit niet de fout was blijkbaar. Of is het mogelijk om zelf steeds de melding te verwijderen en zo de airco weer een tijdje aan de praat te krijgen? Of toch de software te updaten ondanks dat er geen originele pomp inzit?
Laatst gewijzigd door Admin op 06 aug 2019 11:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: afgesplitst van https://www.renaultforum.nl/forum/renault-senic-2006-airco-t29904.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht