aanpassen huurcontract batterij niet mogelijk?

Geldende voor alle Renault Z.E. modellen, over laadpalen etc.
Plaats reactie

Topic author
ssnhv
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 27
Lid geworden op: 31 dec 2017 13:44
Actief als: particulier

aanpassen huurcontract batterij niet mogelijk?

Bericht door ssnhv »

Hallo,

sinds April 2018 rijden wij een zoe met een huurcontract voor onbeperkte km's op de batterij.
Het eerste jaar heb ik ~30.000km met de wagen gereden, maar sindsdien heb ik weer een bedrijfswagen.

De wagen staat hier nu, sinds April, ongebruikt stil.
Daarom vroeg ik de garage in April om het huurcontract naar het minimum aan te passen. Owv een technische fout in de Z.E site kan ik dit niet zelf. Helaas ondanks opvolging geen reactie. Na geklaagd te hebben op de reanult fb pagina is er de voorbije weken wel actie. Echter stelt Renault nu dat owv het hoge aantal km's geregistreerd vorige week (eerste reactie Renault) ze wachten tot een moment waarop de gemiddelde kilometerstand daalt tot 17.500km...

Ik vial zonet va mijn stoel hiervan. Men sugereert nl dat men enkel trapsgewijs het contract wilt bijpassen.
De definitie van een moment is in mijn beleving nogal vaag...

Lijkt mij nogal een vreemde situatie, wat zijn jullie ervaringen met het aanpassen van het huurcotnract?
Vandaag betaal ik uiteindelijk maandelijkse 120€ pm aan batterijhuur voor een niet gebruikte wagen... :doh:
2018 Renault Zoe ZE40 Q90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

adinsx
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 533
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:46
Actief als: particulier
Locatie: Liemers/Achterhoek

Re: aanpassen huurcontract batterij niet mogelijk?

Bericht door adinsx »

Heb je de algemene voorwaarden er al op nageslagen? Daar ben je tenslotte ook mee akkoord gegaan. Staat ongetwijfeld iets over in m.b.t. wijziging van kilometrage, etc.
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht