Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ben voor een collega op zoek naar het elektrisch schema van het airbagsysteem van een Twingo 2008-2009.
Eigenlijk hoop ik dat er iemand een hele bos schema's heeft liggen van Renault (of ergens online heeft) maar deze zoek ik op dit moment.
Mocht iemand dit hebben dan zou dat echt goed uitkomen.
Henny, Sorry dat ik zo brutaal ben maar: Ook ik kom je overal weer tegen in mijn zoektocht. Zou jij deze elektrische schema's ook met mij wilen delen?
de Twingo airbag geef bij mij ook problemen, tevens meerdere elektrische schema gezocht.
alvast bedankt voor de medewerking
Groetjes Ton
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.
Beste forumleden,
Zou er iemand me kunnen helpen met een schema van de ECU van de brandstofcomputer, je zou er me flink mee helpen?
Motor draait niet, maar wil de bedrading/componenten testen van de ECU.
Alvast bedankt bij voorbaat, Philiep
Ik heb een renault Clio 2021 het airbag lampje ging branden. Was toevallig dicht bij de dealer. Diagnose gesteld blijkt dat draadboom linkerdeur storing geeft en zou vervangen moeten worden.
Ik vindt erg snel in auto van net 4 jaar .
Ik...
Sinds gisteren zijn mijn partner en ik eigenaar van een eerste generatie Twingo (2003). Top auto!
Nou heeft het kleine Twingootje een aantal problemen, waaronder technische problemen. We hebben al een beetje sleutel ervaring, maar...
Hallo,
In de nabije toekomst moet ik waarschijnlijk veel reizen en vraag me af of ik elektrisch wil rijden (liever wel) of toch hybride.
Nu moet ik dus steeds 400km enkel rijden en aangezien de opgave van de scenic 600km is KAN dit een optie zijn....