Aanduiding dashboard

Plaats reactie

Topic author
jimmy-ilse
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 89
Lid geworden op: 13 nov 2017 21:32
Actief als: particulier
Locatie: België

Aanduiding dashboard

Bericht door jimmy-ilse »

Nu ben ik al enige tijd zeer tevreden van de talisman.
Eindelijk vertrekt hij goed . En ook over de nieuwe boordcomputer zeer tevreden qua snelheid tov de oude.
Maar nu stel ik volgende vast .
Bij het instellen van dashboard weergave, waar je kan zien hoeveel Nm je op het ogenblik verbruikt , stel ik nu vast dat deze niet tot volledig bovenaan gaat. Zelfs bij volle belasting. Ik dacht vroeger wel. Nu blijft een klein blokje open staan.
Ik voel geen verschil in rijden, ik heb ook maar de 150 pk versie.
Iemand enig idee?
Voorheen Renault Talisman Grandtour intense 1.6 tce
Nu Toyota Rav4 2020 hybrid Premium plus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Aanduiding dashboard

Bericht door Domi1963 »

Bij mijn TCe 200 was dat ook in het begin, maar het metertje ging bij mij wel juist, maar was de motor ondermaats en dat sinds hij nieuw was. Hij trok niet zoals een gevoel van 200 pk en hij haalde amper een top van 185 km/uur terwijl er 231 beloofd werd. Er zijn er hier nog verschillenden met hetzelfde probleem. Bij ieder die het hier heeft meegemaakt werd de motor geherprogrammeerd, ook bij mij en wat een verschil. Misschien heb jij dit probleem ook al sinds het begin met uw 150 pk en ben je dit zodanig gewoon dat het je normaal lijkt. Nu dat je boordcomputer vervangen is, duid hij misschien nu ook de werkelijkheid aan en heb je misschien ook een herprogrammatie nodig. Heb je jouw wagen al eens getest op gebied dat hij de specs haalt?? Trouwens loopt hier reeds een draadje over in de Talisman sectie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
jimmy-ilse
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 89
Lid geworden op: 13 nov 2017 21:32
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Aanduiding dashboard

Bericht door jimmy-ilse »

In welk onderwerp zou dit staan? Vind het niet terug
Voorheen Renault Talisman Grandtour intense 1.6 tce
Nu Toyota Rav4 2020 hybrid Premium plus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Aanduiding dashboard

Bericht door Domi1963 »

Hier vind je dit alles terug:

het-grote-vermogensverlies-topic-t25417.html
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
jimmy-ilse
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 89
Lid geworden op: 13 nov 2017 21:32
Actief als: particulier
Locatie: België

Re: Aanduiding dashboard

Bericht door jimmy-ilse »

Net brochure er eens bijgenomen.
De 150 pk GrandTour zou 9,9 seconden nodig hebben.
Koe bij de horens gevat en eerst eens warm gereden. Mij op expresweg gezet. Wat op zich een mirakel was . Er reden op dat moment geen auto's. Zonder voet op rem en gas geven. Dus gewoon van 0 , direct pedaal richting vloer. Meters slaan niet uit naar maximum. Maar nu komt het. Tweemaal met chronometer en gefilmd.
10,05 seconden
Ik heb indruk dat ik scherm van 200 heb maar dat die maar 150 weergeeft. Dat zou kunnen. Ik laat er niet naar kijken of aan pr*tsen. Auto rijdt goed voor mij. Deed mij al pijn, zo een twee dagen hem eens naar rood laten gaan.

Ik zit dus maar gemiddeld 0,6 tot 0,1 boven brochure tijd.
Niet slecht ,denk ik dan
Voorheen Renault Talisman Grandtour intense 1.6 tce
Nu Toyota Rav4 2020 hybrid Premium plus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Aanduiding dashboard

Bericht door Domi1963 »

Idd. So what. Als je U gelukkig voelt gelijk hij rijd, afblijven van die handel. Doe ik ook niet meer en leer er mee leven. Behalve de airco dan, dit wil ik nog opgelost zien. De airco staat bij mij op auto en dual mode, dus ik kan de temperatuur links van rechts gescheiden regelen. Beide kanten staat de temperatuur op 20°C. Als je rechts voelt en links voelt, dan voel je nu, na de update, een klein verschil in temperatuur bij rechts kouder dan links. Draai ik rechts de temperatuur omlaag, naar Lo dan wordt de uitgeblazen lucht ijzig koud en gaat de ventilator een standje, of soms 2, hoger draaien. Doe ik hetzelfde links, dus mijn kant, dan gebeurt er helemaal niets. In de clip stond hiervoor een nota: update uit te voeren bij een significant temperatuurverschil tussen links en rechts. Deze update heeft de wagen gehad, maar het probleem blijft. Op 22 augustus moet hij terug binnen om te kijken wat er dan precies scheelt...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht