Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een Renault Kadjar uit 2016, mijn parkeersensoren aan de voorkant piepen soms zomaar als ik bijvoorbeeld optrek bij het stoplicht. Afgelopen week bij de dealer de buitenste sensoren laten vervangen maar het probleem is niet verholpen, iemand hier ervaring mee?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zodra mijn Espace IV 3.5 V6 in R gaat, krijg ik de bekende piep te horen.
Of er iets achter de sensoren staat of niet, het geluid blijft het zelfde.
De bumper dekt de achtersensoren gedeeltelijk af. Waarschijnlijk parkeerschade, er zal iemand dat...
Sinds enige tijd heb ik af en toe een raar gevoel in flauwe bochten in het stuur van mijn 1999 Twingo. Het lijkt net alsof de bekrachtiging uit gaat en het na een seconde weer doet. De wagen geeft dan ook een knikje naar rechts of links al...
Goede dag.
Hierbij mijn vraag is er iemand in de buurt van Amersfoort/Harderwijk die mijn Grand Scenic 2011 kan uitlezen met Canclip?
Mijn parkeersensoren achter geven een foutmelding ,heb ze uit geschakeld in het menu en alleen de voorkant werkt...