TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

@Cortrans, de updates zullen nooit gelijk lopen met die van TomTom maar de laatste voor de R- link is uitgekomen in November 2018(bij TomTom Juni 2018) dus wordt het wel tijd voor ‘n update’tje

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PedroN
Donateur
Donateur
Posts in topic: 73
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 apr 2019 07:37
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door PedroN »

cortrans schreef:Ohh maar je krijg ook die jaar wel degelijk die updates hoor, alleen nergens zal je lezen dat deze update versies gelijk lopen met die van TomTom zelf.......
Ze zijn dus zeker niet in gebreke hiermee
Verzonden vanaf mijn iPhone 7
Dat ze niet gelijk lopen is nog tot daar aan toe maar TomTom brengt wel 4 updates per jaar uit, dat zie ik bij Renault niet gebeuren.

Ook is versie 1015 in omloop bij Renault op de SD kaartjes maar zit niet in het update mechanisme, waarom niet? Versie 1015 is immers als geschikt gemaakt.
Renault Captur TCe 150 EDC GPF Intens (5/2019)
Two-tone Gris Casiopée / Noir Etoilé KNG + GNE & Easy Life Pack
Kaart Europe v1105.v11793

In bestelling:
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145
Noir Etoile
Packs: Full screen, Advanced driving assist en City Premium

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

@cortrans

Ik vind dat ze wél in gebreke blijven: als TomTom 4 updates per jaar levert, dan moet Renault er toch minimaal 2 a 3 omgezet kunnen hebben en ter update aan ons aanbieden.
Als ik me niet vergis betaal je er een behoorlijk bedrag voor. Ik heb de laatste 9 a 10 maanden niets meer kunnen updaten.
Ik vind dit geen manier van doen!
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Renault belazert de kluit. Bij aanschaf van het update abonnement wordt vermeld dat je maximaal 12 updates krijgt in de periode van 3 jaar dat het abonnement loopt. Let wel, maximaaal. Dat we inmiddels gigantisch achterlopen bij TomTom is één ding, maar dat er gewoon al meer dan een half jaar geen nieuwe kaart aangeboden is (1011.9022 was geen nieuwe kaart maar een oude kaart met aanpassingen van maximum snelheden in Frankrijk) is schandalig. Maar ja, Renault kan zich beroepen op : Maximaal 12 updates...! Ik denk dat Renault geen tijd en moeite meer in het TomTom systeem stopt en alle aandacht aan de implementering van Google/Android stopt.
Nog even iets over Renault (heeft helemaal niets met het onderwerp te maken...). Ik heb sidesteps op mijn Captur. Daar is één van de antislip rubbertjes van verdwenen. Wat blijkt: deze kunnen door Renault niet los geleverd worden :reclame:
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Het is duidelijk dat iedereen met dat 3 jaren plan, uiteindelijk meer betaalde, dan iemand die elk jaar één keer update.
Op die tijd zijn de wegen niet zoveel veranderd, en de snelheidswijzigingen kan men zeker niet volgen.
Daarom is natuurlijk een systyeem dat snelheidsaanduidingen leest, en daar alles op richt, veel beter.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Bruce the Boss »

Hallo,

Ik heb even jullie hulp (bevestiging) nodig.
Ik heb een verouderde kaart en wil deze nu updaten naar KAART VAN EUROPA V1011 (Versie:1011.9022)
De oude kaart staat op een sd-kaart van in totaal 7,39 GB en deze is FAT32 (als ik het goed begrijp is deze kaart helemaal vol en is er geen ruimte meer beschikbaar).

Kan ik nu gewoon via de R-link store een nieuwe kaart (4 666,3 Mb) downloaden en wordt deze dan gewoon over de huidige kaartje geplaatst op het sd-kaartje? Of is het aan te raden deze eerst te kopiëren? Het vreemde is dat ik helemaal geen bestanden zie als ik deze in mijn laptop stop.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Schermafbeelding 2019-08-10 om 18.31.15.png
Het zou kunnen dat uw 'verouderde' kaart ook te klein is. Ik zou een nieuwe sd kaart kopen met meer dan 8 GB.
Volgens mij als je op de kaart klikt (rechtermuisknop bij mij) en klikt op 'open' zouden er 4 app moeten verschijnen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Bruce the Boss »

JurJo schreef:Schermafbeelding 2019-08-10 om 18.31.15.pngHet zou kunnen dat uw 'verouderde' kaart ook te klein is. Ik zou een nieuwe sd kaart kopen met meer dan 8 GB.
Volgens mij als je op de kaart klikt (rechtermuisknop bij mij) en klikt op 'open' zouden er 4 app moeten verschijnen.
Ik zie niets dan maar het werkt wel dus dat geloof ik wel.
Wat is de max. grootte van het kaartje waar R-link mee overweg kan?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

ik heb er een van 16Gb

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Bruce the Boss »

Ok, heb een SanDisk Ultra SDHC kaart - 16GB kaartje besteld die a.s. dinsdag wordt bezorgd.
Dan is het dus gewoon een kwestie van de desbetreffende kaart te bestellen en te downloaden?
Deze moet ik dan downloaden op mijn computer en daarna d.m.v. de R-link toolbox op het nieuwe kaartje installeren?
Sorry voor de "dummie questions" maar ik ben bang dat ik meer kapot maak dan de bedoeling is (ben hier meestal niet zo goed in :fp: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Het is ook niet een ‘fluitje van ‘n cent’. De meesten waaronder mijn persoontje heeft er HEEL veel problemen mee gehad.
Maar het zou idd zo moeten lukken. Tussendoor wl wel even in de auto stoppen en updaten. Zowel voor het r-link systeem als de sd kaart. Wel de kaart steeds op de juiste manier er uit ‘werpen’.
Als u inlogt in de R-link store ziet u rechts 'werkwijze' staan (zie bijlage)
Schermafbeelding 2019-08-10 om 20.50.36.png
als u daarop klikt staat een voorbeeld hoe het o.a. moet en er zijn ook filmpjes van.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Je ziet enkel bestanden op een Apple, of in Windows langs Rlink Explorer. Normaal moet de huidige kaart door de nieuwe vervangen worden. Of het gaat lukken is wat anders. Ik belde vorige keer mer Renault, waar men mij verzekerde dat het zou lukken om West Europa op een kaart van Europa te zetten, maar er kwamen veel telefoontjes, en uiteindelijk de dealer bij te pas, om het te laten lukken. Maar dat hoeft je niet bang te maken, ik probeerde dus een ander soort kaart te installeren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Bruce the Boss »

Ik koop een sd kaartje waar ik de nieuwe kaart op ga zetten. Het oude kaartje gebeurd dus niets mee. Mocht het met de nieuwe kaart niet lukken dan kan ik toch altijd het oude kaartje er weer indoen?

Of werkt die dan ook niet meer?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Normaal werkt die wel, maar ik denk dat je niet zal kunnen laden op een lege kaart, ze moet aangepast zijn voor Renault (denk ik)
Je kan wel op een nieuw kaart een kopie maken van.
Maar in elk geval blijft je oude kaart werken als je er niets mee doet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Bruce the Boss »

Huh? Hoe pas ik een lege kaart dan aan voor R-link (Renault)?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ik zou eerst met Rlink explorer een kopie maken van je huidige kaart, en dan op die kaart proberen de nieuwe kaart te zetten.
Ik vermoed dat je dir nog nooit gedaan heb, dus zo duidelijk mogelijk de uitleg.
Als je Rlink explorer nog niet op je computer hebt staan, deze installeren. Dan je huidige SD kaart nemen en in je computer plaatsen (voor alle zekerheid tegen schrijven beveiligen) Dan de TomTom bestanden die je in Rlink explorer kan zien, en deze in een map op je computer plakken.
Daarna nieuw kaart in computer steken, en een kopie maken. in Tools klikken op new SD card. De rest legt hij uit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gtbs
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 7
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jul 2019 19:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door gtbs »

Kun je de laatste regel nog wat verduidelijken?

Quote “Daarna nieuw kaart in computer steken, en een kopie maken. in Tools klikken op new SD card. De rest legt hij uit”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ik zal proberen: Eerst vraagt hij op welke map hij moet installeren (geeft dan je schijven, ook de SD schijf). Je klikt op die schijf en hij vraagt of hij die mag formateren. Uiteraard ja klikken. Dan vraagt hij welke kaarten hij moet installeren en je gaat naar de map waarin je tomtom kaarten staan. Er staan er 4 normaal en een zip bestand, maar je klikt gewoon op één van de bestanden. Dan ok. Dan gaat het lang duren, want hij gaat die kaarten installeren. Ik hoop dat je het begrijpt, want zoiets uitleggen is altijd moeilijk.
Ik raad je wel aan de map met kaarten, die je van de originele SD kaart hebt overgenomen, op het bureaublad te zetten. Dan vind je die terug.
Veel succes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Bruce the Boss »

Vandaag de nieuwe kaart (KAART VAN EUROPA V1011 (Versie:1011.9022)) aangeschaft en wilde deze daarna installeren op mijn sd-kaart.
De R-link store gaf inderdaad aan dat er een update is voor mijn sd-kaart.
De sd-kaart in de computer gestopt en ik wilde deze toen via de R-link toolbox installeren .... maar helaas.
Ik heb toen Renault Nederland gebeld en ik kreeg toen iemand van de helpdesk aan de lijn.
Hij gaf direct aan dat het bekend is dat er problemen zijn tussen de KAART VAN EUROPA V1011 (Versie:1011.9022) en de Toolbox en daarom krijg ik van Renault Nederland de desbetreffende kaart opgestuurd.

Netjes opgelost door Renault Nederland want zij kunnen hier ook niets aan doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Wickydude
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 mei 2014 17:54
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Wickydude »

Ik heb hetzelfde probleem. Net als de rest van Europa waarschijnlijk, want de SD kaartjes zijn al weken in backorder. ze kunnen ze kennelijk niet snel genoeg produceren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Bruce the Boss
Lid
Lid
Posts in topic: 23
Berichten: 74
Lid geworden op: 18 apr 2019 07:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Bruce the Boss »

MMm lekker dan, hij gaf al aan dat hij er geen tijd aan kon geven maar dat kan nog wel even duren dan :(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Sinds vandaag krijg ik de melding dat de R-Link bijgewerkt moet worden, naast de melding dat ook de kaart van Europa bijgewerkt moet worden (maar die versie staat er al op). Zie bijlage
Schermopname (4).png
. Maar de link voor het updaten van de Rlink " staat niet aan". Iemand hetzelfde probleem ??
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Zojuist ook even gekeken. Er staat in een gele balk dat je de R-Link software moet downloaden. Als je onder "Alles bijwerken" op "werkwijze" klikt staat er uitleg over beheer en zo. Daaronder staat in kleine letters "TOOLBOX VOOR WINDOWS" en "TOOLBOX VOOR MAC". Gebruik de juiste roolbox om die te downloaden.
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Even gecontroleerd. R-Link toolbox zegt versie 3.4.0.254. Op de website staat bijwerken naar 11.334. Ik heb dus gewoon de oude versie gedownload en geïnstalleerd. Nou heb ik dus ook weer vragen. Hoe zit dat?
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Wickydude
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 mei 2014 17:54
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Wickydude »

RLink toolbox is niet hetzelfde als RLink software.
Toolbox versie 3.x gebruik je om je RLink in je auto te updaten naar 11.x

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Via My Renault bleek dat het updaten van de software NIET met de SD kaart maar met een USB stick gedaan moest worden. Heb ik gedaan, geheel volgens de instructies. En wat blijkt: de versie 11.344.3198541-8059 die er nu opgezet is is exact dezelfde als die er al op stond ! Ik begrijp er helemaal niets meer van, maar kennelijk is alles up to date al zegt de de R-Link Store van niet.
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PedroN
Donateur
Donateur
Posts in topic: 73
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 apr 2019 07:37
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door PedroN »

Noudje schreef:Sinds vandaag krijg ik de melding dat de R-Link bijgewerkt moet worden, naast de melding dat ook de kaart van Europa bijgewerkt moet worden (maar die versie staat er al op). Zie bijlage Schermopname (4).png. Maar de link voor het updaten van de Rlink " staat niet aan". Iemand hetzelfde probleem ??
Vreemd dat ie bij jou versie 1011.9022 aangeeft, bij mij staat geïnstalleerd versie 1011.9026. Weliswaar een heel klein verschil in versie maar toch vreemd.
Renault Captur TCe 150 EDC GPF Intens (5/2019)
Two-tone Gris Casiopée / Noir Etoilé KNG + GNE & Easy Life Pack
Kaart Europe v1105.v11793

In bestelling:
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145
Noir Etoile
Packs: Full screen, Advanced driving assist en City Premium

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Ik kon me niet herinneren dat de R-Link update gekozen moet worden. Vandaar dat ik dacht dat het de software op de PC betreft.
De website blijft volhouden dat ik 2 updates moet doen: R-Link naar 11.344 (ik heb al 11.344.3064886-8056) en het weerbericht naar 2557.
Maar de toolbox download niets. Ik zou verwachten dat het weerbericht gedownload zou worden. Of betekent "Update aanvragen" dat de software rechtstreeks via het netwerk geïnstalleerd gaat worden?
V.w.b. de kaart van Europa, ik heb V1011.V9022 geïnstalleerd staan sinds november.
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PedroN
Donateur
Donateur
Posts in topic: 73
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 apr 2019 07:37
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door PedroN »

Het weerbericht wordt in de auto zelf gedownload als je gaat naar, geloof ik uit mijn hoofd, applicatiebeheer daar kan je checken op updates.
Het wordt inderdaad wel tijd voor nieuw kaartmateriaal
Renault Captur TCe 150 EDC GPF Intens (5/2019)
Two-tone Gris Casiopée / Noir Etoilé KNG + GNE & Easy Life Pack
Kaart Europe v1105.v11793

In bestelling:
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145
Noir Etoile
Packs: Full screen, Advanced driving assist en City Premium

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Gisteren contact gehad met een dame bij Renault Nederland. Naar eigen zeggen had ze verstand van het RLink systeem. Nadat ik haar één ander had uitgelegd ( zoals de mededeling in de RLink Store dat ik 2 updates heb maar die ik niet updaten kan en die overigens al uitgevoerd blijken te zijn) kreeg ik de vraag: maar wat is het probleem, de updates zijn toch al uitgevoerd ? En dat de RLink Store dat niet laat zien, ach, die is misschien nog niet bijgewerkt of zo. IT-matig een waardeloos antwoord, gelijkwaardig aan de gehele wijze waarmee Renault met het RLink-1 systeem omgaat.
Beschamend !
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Laat mij daar dan meteen op aansluiten. Er stonden 2 updates klaar: R-Link en weerbericht. Weerbericht intussen geïnstalleerd en de website laat dat ook zien. Er staat nu nog de update van R-Link, Maar die is volgens de auto wel degelijk geïnstalleerd. Mogelijk correspondeert dit met de situatie op de oude website. Daarop werd de laatste tijd na het inloggen 1 update gemeld. Als je de update opvroeg was het antwoord dat er geen updates waren. Tja!
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Kortom, we zitten met een kaart door TomTom uitgebracht in Juni 2018 en voor ons in R-link in November 2018. De kaart is nu dus inmiddels al 14 maanden oud en ik vraag mij af of er nog een update aankomt. Zo'n lange periode heeft er nog niet eerder tussen gezeten de afgelopen 4 jaar en 8 maanden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

@JurJo

Tja. Ik rijd nu ook 5 jaar Captur, maar hier is meer aan de hand....

We kunnen niet veel.

Maar aangezien we er wel voor betalen ga ik er toch werk van maken.

Wat is wijsheid: bij de dealer een brief op de mat of bij RN???
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Tja, wat zal ik zeggen. Heb 25 jr bij RN gewerkt...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door puccini »

Navigatie is een DRAMA geworden na de invoering van RLink, daarvoor de Carminat serie was prima, ieder 3 maanden een nieuwe kaart met updates van de snelheidcamera's.
Maar ja Renault wilde er meer aan verdienen en RLink is het product er van.
En ze hebben maling aan de klant !
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

idd, Carminat was prima, up to date en nooit problemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht