[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1479: Undefined array key "user_topics" [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1479: Undefined array key "user_topics" [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1479: Undefined array key "user_topics" [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1479: Undefined array key "user_topics" [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1479: Undefined array key "user_topics" [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1479: Undefined array key "user_topics" [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1479: Undefined array key "user_topics" [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1479: Undefined array key "user_topics" De Renault 21 - RENAULT-forum
Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
m,n neef heeft een GTS Alize van 1993 , echt een plaatje van een auto met 4 electrische ramen , zwart leder interieur , airco/climat control en lichtmetalen velgen.. in de kleur 777 (rood met ..(persan rood))
zal eens kijken of ik eerdaags een foto kan posten want het is echt een plaatsje waard in dit mooi forum
climat control (helaas is de airco defect), electrische ramen (inclusief dakraam) centrale deurvergrendeling, verwarmde buitenspiegels. Helaas geen sportvelgen of lederen bekleding.
Maar een luxe slee die ook wat onder de kap heeft.
O jah, mistlampen voor, dat heeft die op de foto niet.
Velgen staan bij mij ff op een laag pitje, eerst de voorkant maar weer mooi zien te krijgen...
heb namelijk een ongeluk gehad, waarbij mijn bumper, gril en koplamp beschadigd zijn, en nu ff de sloop gaan afstruinen naar de onderdelen in de juiste kleur...
Alleen een beetje jammer van die errug grote voorbumpers.
Verder wel netjes ja.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
stond begin dit jaar nog steeds te koop. Naar mijn kennis is er iets goed mis met die wagen. Het is een Ph1, maar zit een Ph2 dash in. Ook aan het interieur zijn veranderingen aangebracht, Joost mag weten waarom...
Mijn Vader rijdt momenteel nog met een Rode Renault 21 GTS Sedan van het bouwjaar 1990.
Hij heeft de wagen tweedehands gekocht in 1997 ter vervanging van zijn eerste wagen een renault 18 GTL uit 1978. ( Die R 18 hebben we gerestaureerd en rij ik nog mee, foto's van deze wagen staan hier in het forum onder R 18)Momenteel staan er bijna 240 000 km op de teller.
Hier onder vindt je een foto van die R 21
Mvg
Davy
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut