Twingo start niet (word de sleutel niet herkend?)

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan

Topic author
Twingo1993
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2019 21:59
Actief als: particulier

Twingo start niet (word de sleutel niet herkend?)

Bericht door Twingo1993 »

Goedeavond mede Renault rijders,

Mijn moeder rijd al een hele tijd rond met een Twingo 1.2 Initiale uit het jaar 2000.
Tot vandaag, toen startte de auto ineens niet meer.

De motor draait goed en hard rond maar slaat niet aan (zelfs met startkabels erop).

Het viel mij op dat het rode bolletje, die als het goed is voor de startonderbreker is, niet meer ging branden, helemaal niets geen knippertje niks, hij blijft uit, ookal schakel je het contact meerdere keren aan en uit.

Verder viel het mij ook op dat de centrale deur vergrendeling het ook niet meer doet, niet via de sleutels en niet via de knop bij de binnen verlichting, dus ik heb alle zekeringen gecheckt en die zijn heel. Wel vond ik het rond de zekeringen kast wat vochting en ben toen verder gaan zoeken. Bleek dat het kastje van de immobilizer (volgens mij) vol zat met water. Dus deze gedemonteerd, open gemaakt en goed laten drogen en toen nog eens geprobeerd, maar helaas, de twingo wil nog steeds niet starten.

Afbeelding
bol com afbeeldingen
(Zie het water uit het kastje lopen)

nou is mijn vraag, zijn er hier toevallig mensen die dit probleem herkennen? of weten wat de oplossing hiervoor zou kunnen zijn?

Ik heb het ook met de reserve sleutel geprobeerd, maar ook dat werkte niet (batterijtje ook nog vervangen, maar helaas)

*Naar de dealer gaan kan altijd nog, maar aangezien ik deze auto voor weinig heb aangeschaft wil ik graag zelf proberen te repareren.

Alvast bedankt allen,

:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht