LED lampen in bestaande koplampen met succes !!

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
vlaardingen010
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 aug 2014 20:08
Actief als: particulier
Locatie: Vlaardingen

LED lampen in bestaande koplampen met succes !!

Bericht door vlaardingen010 »

Beste medeforumleden,


LED lampen in bestaande koplampen met succes !!


Na 3x waardeloze H4 LED lampen te hebben gekocht op de diverse chinese site's om ze vervolgens na een werkelijk belachelijk lichtbeeld in de vuilnisbak te kunnen gooien nu goed nieuws

Het is niet goedkoop maar eindelijk is er een perfecte H4 ledlamp te koop voor in je bestaande koplamp.
Probleemloos ook kom je er mee door de APK , en echt een schitterend beeld op de weg. Kleur; 5700K spierwit en Lichtopbrengst 3600 Lumen !

Dus een bak licht van totaal 7200 Lumen op de weg voor je , das echt lekker om te hebben .

https://hilox.eu/h4-xtr-grey-led-kit-57 ... ution-solo

Ik heb ze er sinds eergister in zitten en echt 300% meer licht uit dezelfde koplampunits.

Het is echt de moeite waard ondanks de prijs van dik 200 euro , ik geniet er dagelijks van op deze donkere dagen.

Ik heb geen financieel belang in dit bedrijf maar deel graag mijn ervaring met anderen opdat je er je voordeel mee kan doen.

Zie de afbeeldingen voor hoe Halogeen en LED verschil uitmaken .

Groet Rob
20190125_181347.jpg
20190125_181353.jpg
20190125_181547 (1).jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



LammertH
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2019 22:23
Actief als: particulier

Re: LED lampen in bestaande koplampen met succes !!

Bericht door LammertH »

We hebben vandaag een Trafic Camper gekocht, ik schrok even toen ik, na het tekenen van het contract op weg naar huis de motorinhoud bekeek. Had ik eerder moeten doen, maar niet gedaan, dus …. Ik ben gaan bellen met een vriend met meer autokilometers dan ik en gaan zoeken op internet. Dankzij het antwoord van vriend, maar vooral de berichten van vlaardingen010, gerustgesteld. Ik was bang dat we een ding zonder pit hadden gekocht, maar dat lijkt mee te vallen. We hebben hem nog niet, dus de praktijk stellen we nog even uit. Ik heb een vraag over de led-lampen. De berichten van vlaardingen010 daarover zijn tegenstrijdig. In november 2017 staat dat er een computer mee om zeep is geholpen, maar in februari 2019 staat een enthousiast verhaal. Ik heb ook led-lampen, die eerst in mijn transit/nugget zaten, maar die ik er graag uit haal, om ze over te zetten in mijn toekomstig Trafic. De lichtopbrengst is fantastisch, maar ik wil er geen computer mee mollen.
Ik zie uit naar een reactie.
Lammert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
vlaardingen010
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 aug 2014 20:08
Actief als: particulier
Locatie: Vlaardingen

Re: LED lampen in bestaande koplampen met succes !!

Bericht door vlaardingen010 »

Het eerste verhaal gaat over LED lampen in de dagrijverlichting NOOIT doen ! Omdat de computer het dagrij-licht moet dimmen als je s avonds rijdt en dat gaat niet Daarna heb ik de Led lampen gemonteerd als vervanger voor dim en groot licht , daar geniet ik nog iedere dag van, heerlijk spierwit licht op de weg. Neem wel die LED van dat merk wat ik ontdekt hebt, 90% van de aanbieders van LED voor dim en groot licht is troep en kom je niet mee door de apk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



LammertH
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2019 22:23
Actief als: particulier

Re: LED lampen in bestaande koplampen met succes !!

Bericht door LammertH »

Dank je voor het heldere antwoord, nu begrijp ik het

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht