TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ik heb net mijn nieuwe sd kaart met 10.15 in de auto gedaan! De kaarten werken maar mijn rlink geeft aan dat een systeem update mislukt is! Als ik in de store kijk geeft hij 1 update en dat is de .334 versie terwijl ik .344 heb! Ik heb bij beheer 3 sd kasten staan! Twee van bijna 8gb en 1 van 450mb . Op de twee grote geeft hij aan dat ik kaart 10.11 heb! De auto geeft aan 10.15! Wat moet ik nu doen? Heb dus geen update gezien naar .346

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

Erike1 schreef:Ik heb net mijn nieuwe sd kaart met 10.15 in de auto gedaan! De kaarten werken maar mijn rlink geeft aan dat een systeem update mislukt is! Als ik in de store kijk geeft hij 1 update en dat is de .334 versie terwijl ik .344 heb! Ik heb bij beheer 3 sd kasten staan! Twee van bijna 8gb en 1 van 450mb . Op de twee grote geeft hij aan dat ik kaart 10.11 heb! De auto geeft aan 10.15! Wat moet ik nu doen? Heb dus geen update gezien naar .346
Bij mij precies het zelfde verhaal, gisteren heeft mijn vrouw een nieuw sd kaartje kunnen ophalen bij de dealer.
Die overigens in het dashboard kastje naar het sd kaartje ging zoeken terwijl deze bij de Twingo gewoon tussen de voorstoelen zit.
Het blijft een ontzettende rotzooi dat hele R-Link gebeuren, ik ben er helemaal klaar mee.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MaHeDu »

Gisteren ook gebeld met klantenservice van Renault Klantenservice (0800-0303 optie 2) en aangegeven dat kaart 10.15 niet beschikbaar is voor mijn Clio met Rlink1. Bekend probleem bij Renault. Na verificatie door Renault (a.d.h.v. kenteken) kon men zien dat mijn abonnement nog actief was en wordt het kaartje via de dealer geleverd.
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@Erike1, gewoon je nieuwe kaart in je auto laten zitten. Dat is voor nu de nieuwste versie. Het heeft geen enkel zin om nu iets anders te doen op je computer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 75
Berichten: 134
Lid geworden op: 13 mei 2016 22:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door groen_duiven »

Ik heb al sinds eind mei een nieuwe sd-kaart met 10.15, afgelopen tijd krieeg ik steeds de melding in de R-Link dat er update was. Bewust de sd-kaart niet in de laptop gedaan om eventuele problemen te voorkomen.

Gisteren zag ik na opstarten laptop nog steeds de melding om de updates te plaatsen op de sd-kaart. Zojuist zet ik laptop aan en is de melding dat de R-Link geheugenkaart up-to-date is......

Is en blijft iets vreemds.....
Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique eco2 (met R-Link en achteruitrijcamera)
Applicatie: 11.346.3206684-8060 GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Wel raar dat sommige mensen wel de .346 update krijgen en andere met een nieuw kaartje niet.
Blijft allemaal vaag. Waarom gooien ze op easyconnect de laatste update en dan met usb, veel makkelijker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Gisteren viel continu mijn Navigatie weg begon dan kaarten opnieuw te laden. Een enkele keer viel ook de radio volledig uit. Start uit zichzelf meteen weer op. Iemand hiermee bekend? Is dit een soft- of hardware falen?
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TheSarge
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 241
Lid geworden op: 05 aug 2016 20:42
Actief als: particulier

TomTom kaartupdate.....

Bericht door TheSarge »

Vandaag TomTom kaarten gekocht en TomTomlive. Heb de Espace nu 1,5 week in bezit en had eindelijk wat tijd over.

Kaartupdate zichtbaar en na best wel wat uurtjes aan de laptop stond de update erop.....

USB in de auto. Volgende meldingen: Geen media bestanden, kaartupdate meerdere updatepakketten.

Gebeurd echter verder niets. Krijg ook geen vraag of ik iets wil starten. Wat gaat er verkeerd?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

Voor het weekend een nieuw SD kaartje met Europe 10.15 bij de dealer mogen ophalen. Ik was de vierde in een paar dagen en de dealer vroeg zich af wat er aan de hand was. Communicatie is bij Renault kennelijk een algemeen probleem - niet alleen naar de klanten maar ook naar de dealers.

Maar nu iets anders - ik zet altijd na een update wat eigen spul bij de kaart, met name POIs met adressen van vrienden, familie en klanten, dat soort dingen. Ik heb er een goede gewoonte van gemaakt om dat op een kopie SD kaart te doen, die ik maak met behulp van https://docs.google.com/document/d/1_HN ... sp=sharing. Ging tot nu toe altijd feilloos.

Maar het lukt me niet om van deze nieuwe kaart een werkende kopie te maken. Ik blijf de melding krijgen dat de kaart niet gebruikt kan worden.

Is het iemand gelukt om een werkende kopie van 10.15 te maken en zo ja - hoe dan?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

RenaultCaptur schreef:Gisteren viel continu mijn Navigatie weg begon dan kaarten opnieuw te laden. Een enkele keer viel ook de radio volledig uit. Start uit zichzelf meteen weer op. Iemand hiermee bekend? Is dit een soft- of hardware falen?
Klinkt als een (online?) update. Dat heb ik ook wel eens. Kan op heel ongelukkige momenten gebeuren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PedroN
Donateur
Donateur
Posts in topic: 73
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 apr 2019 07:37
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door PedroN »

lexs schreef:Voor het weekend een nieuw SD kaartje met Europe 10.15 bij de dealer mogen ophalen. Ik was de vierde in een paar dagen en de dealer vroeg zich af wat er aan de hand was. Communicatie is bij Renault kennelijk een algemeen probleem - niet alleen naar de klanten maar ook naar de dealers.

Maar nu iets anders - ik zet altijd na een update wat eigen spul bij de kaart, met name POIs met adressen van vrienden, familie en klanten, dat soort dingen. Ik heb er een goede gewoonte van gemaakt om dat op een kopie SD kaart te doen, die ik maak met behulp van https://docs.google.com/document/d/1_HN ... sp=sharing. Ging tot nu toe altijd feilloos.

Maar het lukt me niet om van deze nieuwe kaart een werkende kopie te maken. Ik blijf de melding krijgen dat de kaart niet gebruikt kan worden.

Is het iemand gelukt om een werkende kopie van 10.15 te maken en zo ja - hoe dan?
Nee van 10.11 was het over het algemeen geen probleem maar van 10.15 een kopie maken is mij ook nog niet gelukt. Steeds de melding dat de kaart niet gebruikt kan worden op dit systeem (of woorden van gelijke strekking)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Renault Captur TCe 150 EDC GPF Intens (5/2019)
Two-tone Gris Casiopée / Noir Etoilé KNG + GNE & Easy Life Pack
Kaart Europe v1105.v11793

In bestelling:
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145
Noir Etoile
Packs: Full screen, Advanced driving assist en City Premium

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



WJvH
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2017 15:20
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door WJvH »

Zijn er meer mensen die, na het verkrijgen van het SD kaartje met V10.15, het oude SD kaartje hebben moeten inleveren bij de dealer? Nadat ik eerder het SD kaartje met V10.15 had gekregen via de dealer, belde de zelfde dealer mij vorige week met de mededeling dat RN het oude kaartje terug wil.
10-2017 Captur dCi 110, Edition One, Two Tone Gris Cassiopée / Noir Etoilé.
09-2020 Captur TCe 130, Initiale Paris, Noir Etoilé GNE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PedroN
Donateur
Donateur
Posts in topic: 73
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 apr 2019 07:37
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door PedroN »

WJvH schreef:Zijn er meer mensen die, na het verkrijgen van het SD kaartje met V10.15, het oude SD kaartje hebben moeten inleveren bij de dealer? Nadat ik eerder het SD kaartje met V10.15 had gekregen via de dealer, belde de zelfde dealer mij vorige week met de mededeling dat RN het oude kaartje terug wil.
Bij mij werd ie door de medewerker van de garage persoonlijk in de auto geplaatst en hij nam het oude kaartje mee


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Renault Captur TCe 150 EDC GPF Intens (5/2019)
Two-tone Gris Casiopée / Noir Etoilé KNG + GNE & Easy Life Pack
Kaart Europe v1105.v11793

In bestelling:
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145
Noir Etoile
Packs: Full screen, Advanced driving assist en City Premium

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Bij mij heeft hij het kaartje geplaatst en het oude kaartje mee terug gegeven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

Bij mij wilde de dealer het oude kaartje ook terug. Dat had de Renault klantenservice ook al aangegeven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 75
Berichten: 134
Lid geworden op: 13 mei 2016 22:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door groen_duiven »

Zou me niets verwonderen dat het een vorm van eigen belang is, kunnen ze het kaartje gebruiken in de leenauto's...
Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique eco2 (met R-Link en achteruitrijcamera)
Applicatie: 11.346.3206684-8060 GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Schermopname (12).png
Heeft iemand enig idee wat bedoeld wordt met de tekst in de rode balk ??
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Zie dit voor het eerst. Als ik tijd en zin heb ga ik ook maar weer eens inloggen om 'rond te kijken'. Meestal word ik daar niet vrolijk van.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ik teste even, maar dat rood kwam er maar een secondje, dan sprong het weg. Stond iets van met huidige gevens of zo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

@Theo-R-link Bij mij blijft die balk er ook maar kort opstaan, maar lang genoeg om er een screenshot van te maken. De tekst luidt:

"Met de beschrijving van uw voertuig op onze follow-up kan de telling van de beschikbare updates niet worden geëvalueerd "
of te wel "Abacadabra"
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

Ik krijg die balk niet. Ik krijg wel te zien dat ik 3 updates heb. Als ik daarop doorklik, blijkt dat er maar één update is - de 1011 kaart.

Ik heb inmiddels 1015 via de dealer gekregen. Dat zie ik nergens in de store terug.
Dus ik denk dat er iets veel fundamentelers is wat niet geevalueerd kan worden bij Renault. Misschien de competentie van de IT specialisten?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

Ik zie trouwens ook niet meer hoe ik het overzicht van mijn SD kaarten kan oproepen. En ik krijg eventjes een rode balk "kan overdrachtsformulier niet laden" als ik (voor de grap) naar "mijn apps overzetten" ga.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Ik heb het vage vermoeden dat we allemaal zijn blijven steken in de 1011 kaart en dat de 1015 kaart (nog) niet door Renault in de store geplaatst is. Wat een zooitje !
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Het is bij mij al bijna 5 jaar een ‘zooitje’

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PedroN
Donateur
Donateur
Posts in topic: 73
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 apr 2019 07:37
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door PedroN »

Noudje schreef:Ik heb het vage vermoeden dat we allemaal zijn blijven steken in de 1011 kaart en dat de 1015 kaart (nog) niet door Renault in de store geplaatst is. Wat een zooitje !
De 10.15 kaart is door Renault uitgegeven in februari 2019 dus normaal gesproken zou er nu al weer een nieuwe versie uit moeten komen (eens per half jaar lijkt mij toch wel haalbaar als TomTom ieder kwartaal een kaart uitbrengt).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Renault Captur TCe 150 EDC GPF Intens (5/2019)
Two-tone Gris Casiopée / Noir Etoilé KNG + GNE & Easy Life Pack
Kaart Europe v1105.v11793

In bestelling:
Renault Captur Techno E-Tech hybrid 145
Noir Etoile
Packs: Full screen, Advanced driving assist en City Premium

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

b.kokkelmans
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 aug 2019 13:33
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door b.kokkelmans »

Lang leve android auto!!!
Megane Estate 4 Gt-Line Rouge Flamme
Full option

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Het is toch schandalig zoals Renault met zijn klanten omgaat. Je koopt een update-service voor 3 jaar voor een kleine € 150,00 voor een maximum van in totaal 12 updates. En wat blijkt: tot op heden heb ik 4 updates ontvangen en een nieuwe SD-kaart met de versie 10.15. Natuurlijk, Renault meldt dat het maximaal 12 updates betreft, maar je belazert toch de kluit als het bij 5 updates blijft. Één ding staat voor mij vast, als in maart 2020 mijn abonnement afloopt, zal ik niet opnieuw een nieuwe update-service van Renault aanschaffen. Op lastige trajecten in het buitenland dan maar weer de TomTom 25, die wel 4 updates per jaar krijgt, installeren.
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ik had al zo'n vermoeden en koop elke 2 jaar een nieuw kaart

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Ik lees net in de krant een review over de nieuwe Captur en tot mijn verbazing wordt daarin gewag gemaakt van TomTom Live navigatie.
En hoe zit dat dan met Android ??
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



WvdW
Lid
Lid
Posts in topic: 20
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2019 18:17
Actief als: particulier
Locatie: Oost-Souburg

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door WvdW »

Hoe weet ik eigenlijk of mijn kaart-versie van Rlink 1 de meest recente is?
Ik heb nu V1011.v9026

Paar jaar geleden moest je meen ik via een programma wat je kon downloaden op je PC eventuele updates installeren of updates uitvoeren. Moet dat nog steeds? Kon er maar weinig van terug vinden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

De 10.15 is de laatste versie maar alleen op een sd kaart verkrijgbaar omdat hij nog steeds niet online is

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

De 10.15 gewoon aan de dealer vragen. Kregen wij na 2 dagen gewoon cadeau. Niets meer te updaten via de computer, dus dan maar een fysiek kaartje....
En dan nog lopen we 4 versies achter....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Clio_Carel
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 jul 2018 21:58
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Clio_Carel »

Blijft gezeur dat updaten.
Probeer dat altijd zo voorzichtig mogelijk te doen om verklooien van de werkende sd te voorkomen.

Originele Renault kaartje wilde destijds na aanschaf auto niet updaten, dus vervangen door een standaard sd kaart. TomTom bestanden gekopieerd en het werkte.
Check of er updates zijn met een USB stick waar de tomtom bestanden op staan.

Waren weer updates en besloten om nog safer te werk te gaan, nieuwe sd gekocht en daar de updates op gezet.
Auto ziet deze niet ondanks dat deze van hetzelfde merk en snelheid is als de werkende clone (Sandisk Ultra HC1).

Werkende is zelfs 32GB en de nieuwe niet werkende is 16GB, adapters ook omgewisseld. Huidige doet het ook in de nieuwe adapter.
Heb zelfs nog een 1:1 image van de originele kaart op deze nieuwe gezet, ook geen resultaat.

Aparte is dat de USB stick waarmee ik updates controleer het wel goed doet in de auto.

Schiet mij maar lek...

Updaten blijft echter gezeik en zou door de dealer gedaan moeten worden tijdens de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Zet er gewoon een nieuw kaartje in ipv dit aan de koper over te laten. Lees je mee Renault Nederland.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



barreman
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 72
Lid geworden op: 04 mei 2015 10:20
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door barreman »

Ook ik ben tot wanhoop gedreven met die K*Tkaart.

Eindelijk de SD maar weer eens in mn mac gestopt. Want na de GPS'bug' update niet meer gedaan, en er zal toch wel es een nieuwe kaart zijn in mijn update service.

Mac zegt : SD beschadigd.

SD backup teruggezet. daarna de SD ge-update met de RLINK toolbox. De auto heeft een hele update uitgevoerd, maar nu heb ik GEEN kaart meer.

In de RLINK store kon ik in mijn herinnering altijd mijn SDkaart beheren en zien wat er op staat ( en aan en uit vinken ) maar ik kan het niet meer vinden. De zoekfunctie hier geeft 3 miljard hits.

HELP

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



gtbs
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 7
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jul 2019 19:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door gtbs »

Kies in de zwarte balk: "Mijn Services"
klik dan op "Mijn Updates"
klik dan op "Mijn Apps Beheren"
Kies je SD Kaart

Hopelijk bedoel jij die optie .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



barreman
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 72
Lid geworden op: 04 mei 2015 10:20
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door barreman »

@gtbs held. Waarom zouden ze het ook makkelijk maken.
De navigatiekaart was niet aangevinkt. Nu wel, en het updaten van de kaart lijkt lang genoeg te duren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht