Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Goede middag,
Ik ben in het bezit van een Renault Kangoo 2 uit 2011.
Deze heeft een navigatie systeem met een afstandbediening die is op het bakje tussen de twee stoelen is bevestigt .
Ik heb in de zomervakantie een nieuwe update van de carminat (van 2011) gehad en een nieuwe originele sd kaart van Europa gekocht. Op dit moment communiceert de afstand bediening niet meer met mijn scherm zodat ik hier niets meer kan invoeren.
Het scherm zelf geeft alles aan (staten en snelheid) maar invoeren lukt dus niet Het blauwe lampje wat in de afstand bediening zit knippert wel en ik heb er nieuwe batterijen in gedaan. iemand een idee ?
(De temperatuurmeter geeft ook verkeerde waardes aan maar of dit hier mee te maken heeft ...)
Ik zat mijn geschiedenis even na te kijken en kwam dit oude probleem tegen...het was uiteindelijk goedgekomen door een zelfde afstandbediening van een andere Kangoo te gebruiken .Hier reageerde mijn navigatie niet op maar toen ik mijn eigen afstandbediening daarna weer gebruikte werkte alles weer. vraag niet hoe het kan maar geniet ervan. misschien heeft iemand hier wat aan
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij mijn scenic 3 bj2009 is steeds mijn TomTom van slag
Geeft dan bv aan dat je naast de weg rijdt en of je moet afslaan terwijl er geen afslag is
Geeft het soms ook goed aan maar is niet betrouwbaar meer
Iemand ervaring of een oplossing
De auto geeft aan dat de batterij van de sleutelkaart vervangen moet worden.
Het is een Varta CR 2032.
Ik heb een hele kaart met CR 2032 knopbatterijtjes, maar de auto reageert niet.
Ik zet ze er goed in (+ naar boven), er zit geen...
Wanneer ik de instelling voor regeneratief remmen op de hoogste stand heb staan, beweegt het rempedaal naar beneden en gaan ook de remlichten branden. Is de auto dan ook daadwerkelijk aan het remmen; met andere woorden: worden de remschijven dan ook...
Sinds een week heb ik last van mijn infotainmentsysteem. Zie foto. Het scherm blijft zwart terwijl googlemaps wel op het kleinere scherm werkt. Ik kan de navigatie via spraakbesturing aanzetten. Ook de pagina waar alle apps staan kan ik niet...
Dag ! Ik heb een Laguna 3 Coupe GT gekocht van 2009. Ik wist dat bij de bestuurderzijde niets werkt in de deur, de spiegels kan ik niet stellen, de ramen links rechts gaan niet open, het raam aan passagierzijde doet het wel goed als je het daar...
Hallo, de lampjes van de bediening ventilatiesysteem doen het af en toe niet
Door op de knop te tikken branden ze weer
Mijn vraag is hoe krijg ik de knop er af en is het met contact spray te verhelpen ?
Bv dank
Graag reactie aub