Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goede morgen,
Ik heb een vraag m.b.t. Carminat tomtom navigatie. deze is natuurlijk prima echter doordat hij meer dan 3 jaar niet meer is aangemeld bij tomtom kan ik tomtom live niet meer inschakelen en als ik dat wel wil heel de unit eruit en nieuwe simkaart erin.
ik begrijp dat dit inmiddels een bekend probleem is, zijn er inmiddels ook goede betaalbare oplossingen voor dat iemand weet?
het liefst wil ik een andriod radio of scherm erin plaatsen heeft iemand daar ervaring mee of een goede oplossing voor.
alvast vriendelijk bedankt voor jullie reactie door renault en tomtom wordt je niet geholpen maar dat is ook niet nieuw zoals ik begrijp .
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Onlangs ben ik eigenaar geworden van een Renault Scenic 2011 2.0 16V CVT, benzine 1.997cc 103kW (140pk). Helaas laat de huidige radio (model 281150030R) veel te wensen over. Men claimde dat het een Bose-uitvoering was, maar dat...
Ik heb een Renault Megane 1.2 TCe uit 2012 met 100.000 km op de teller. De laatste tijd merk ik dat ik steeds vaker olie moet bijvullen, ongeveer elke maand of twee maanden. Enkele jaren terug was dit ook al wel het geval, maar toen...
beste mensen,
waar kan ik een tweedehands paravan (net onder de voorruit) vinden. die van mij is verrot door vocht. een nieuwe kost 250 euro wat ik dus te veel vond. de paravan vangt het vocht/ water op en voer deze naar de beide zijkanten af.
MVG...
Goedeavond. Vanmiddag heb ik beide kenteken lampjes vervangen. De rechter wat verbrand en de linker deed het nog. Na beide te hebben vervangen zijn ze niet gaan branden inclusief linker achterlicht is uitgegaan terwijl lampje niet stuk is. Zitten...
Renault Scenic 3 velgen met banden 4/5 mm profiel - bwj van 2011 tot 2016 IMG_20250305_091514.jpg IMG_20250305_091500.jpg IMG_20250305_091500.jpg IMG_20250305_091440.jpg IMG_20250305_091429.jpg
Mijn Scenic III uit 2009 heeft (volgens de garage) een kortsluiting in de ECU en dus moet de ECU vervangen worden. Probleem - hij is niet meer te krijgen bij Renault.
Nu dacht ik er een gevonden te hebben bij franceauto.pl met deze nrs :...
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...