afstandbediening nieuwe Zoe 52Kw

Plaats reactie

Topic author
Franske84
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 okt 2019 22:50
Actief als: particulier

afstandbediening nieuwe Zoe 52Kw

Bericht door Franske84 »

Goedenavond,

Tijdens proefrit bij oude Zoe (42Kw) zag ik dat er voorverwarmen via afstandbediening maar nieuwe Zoe met 52Kw heb ik andere afstandbediening meegeleverd (slot aan, slot uit, lamp en achterbak). Ik mis voorverwarmen via de afstandbediening.

Hoe kan ik Zoe voorverwarmen zonder programma? Bijvoorbeeld, ik wil over 10 min rijden met Zoe en wil het nu verwarmen (lader is aangesloten), maar hoe moet ik doen? Via myRenault App kan ik niet vinden dan alleen programma met tijden en dagen. :fp:
Frans - Zoe ZE50 R135 (Intens Plus) sinds januari 2020.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: afstandbediening nieuwe Zoe 52Kw

Bericht door Mastah »

In de app kan je op het hoofdscherm drukken op het half-airco half-zonnetje icoon, met daaronder de veelzeggende tekst "openen" :roll:
Dit zal het pre-conditionen starten, mits de auto actief is (zoals aan een laadpaal).
Mocht de auto niet aan het laden zijn, is het systeem vaak standby, en komt de instructie niet door. Ik hoop dat Renault dat nog gaat verbeteren met een software-update.

De knop op de afstandsbediening zoals ik die had op de 22kWh Zoe mis ik wel een beetje, maar aan de andere kant is de ZE50 zo'n prettige wagen met betere techniek, dat het effect tot heden meevalt. De kachel wordt lekker snel warm, en de batterij heeft toch plenty capaciteit dat ik het voorverwarmen via het stroomnet voordeel uiteindelijk toch niet nodig heb...

Wel hoop ik dat er ooit (als ZE services subscriptie niet meer loopt) er after-market sleutels zullen komen die het pre-conditionen door kunnen geven aan de auto. Ben er persoonlijk van overtuigd dat de auto het nog steeds moet kunnen gezien hoe het elektrisch systeem in elkaar steekt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Franske84
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 okt 2019 22:50
Actief als: particulier

Re: afstandbediening nieuwe Zoe 52Kw

Bericht door Franske84 »

Ik heb dealer geraadpleegd en 2 dingen zijn niet geactiveerd en 2 dingen wel bij contract. Ik heb begrepen dat als alles geactiveerd is dan werkt het gewoon. Nu moet ik wachten tot het geregeld is. Ik hoop dat het morgen geregeld is.
Frans - Zoe ZE50 R135 (Intens Plus) sinds januari 2020.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht