Kadjar 2015 Achterverlichting tijdens dagverlichting Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat

Plaats reactie

Topic author
Brayen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 24
Lid geworden op: 02 feb 2020 13:34
Actief als: particulier

Kadjar 2015 Achterverlichting tijdens dagverlichting Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat

Bericht door Brayen »

Beste gebruikers....
Ik ben net een nieuwe bezitter van ons eerste Renault Kadjar, 1.5 DCI Bose uit 2015. Ik lees hier op de forum dat je wel wat leuke dingen kan aanpassen via DDT4all. Ik heb hier zelf helemaal geen ervaring mee.... ik heb wel de spullen besteld om ermee aan de slag te gaan. Maar het zou super zijn als iemand mij in omgeving Amsterdam hierbij wilt helpen.... de eerste keer is toch altijd prettiger met iemand die er ervaring mee heeft.
Ik zou gewoon een paar aanpassingen willen doen zoals,
Achterverlichting tijdens dagverlichting
Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat
En als iemand nog andere aanraders heeft....
Ik hoop dat er iemand het leuk vind en tijd heeft om mij hier verder mee te helpen... en natuurlijk zit hier een vergoeding aan vast in de tijd die je kwijt bent. Ik hoop dat er iemand reageert.
Alvast bedankt.

Gr,
Brayen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Megane-GT-line
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2016 14:38
Actief als: particulier

Re: Kadjar 2015 Achterverlichting tijdens dagverlichting Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat

Bericht door Megane-GT-line »

Gefeliciteerd met je Kadjar! Heb ik ook gehad maar dan een 4x4 Bose. Topwagen, maar was een diesel en omdat ik minder ging rijden moest hij eruit.

Maar het is helemaal niet zo moeilijk hoor! Gewoon een OBD2 stekker aanschaffen, DDT software downloaden op een Windows laptop en verbinding maken via Wifi met de OBD2 stekker. Maak vooral gebruik van de filmpjes van Michele Predieri. Alles wordt goed uitgelegd.
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... KMvjcf8WKj

Succes!
Megane Estate 1.2 TCe 130 PK GT-Line (2018)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Brayen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 24
Lid geworden op: 02 feb 2020 13:34
Actief als: particulier

Re: Kadjar 2015 Achterverlichting tijdens dagverlichting Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat

Bericht door Brayen »

Dank je wel.... ik ga het gewoon proberen en kijken of het goed gaat.... ga wel eerst met iets makkelijk beginnen.

Gr,
Brayen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Brayen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 24
Lid geworden op: 02 feb 2020 13:34
Actief als: particulier

Re: Kadjar 2015 Achterverlichting tijdens dagverlichting Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat

Bericht door Brayen »

Ik heb nog een vraag,
Is het ook mogelijk om de grootverlichting aan te passen dat als je de auto op slot doet dan de grootverlichting nog bijv voor 30 sec blijft branden. Ik had dit ook op mijn vorige auto.
Was wel makkelijk als je in het donker naar je huisdeur moest lopen. Ik heb nu een Renault Kadjar, 1,5 DCI Bose uit 2015.
Hopelijk weet iemand het antwoord.
Alvast bedankt.

Gr,
Brayen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Brayen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 24
Lid geworden op: 02 feb 2020 13:34
Actief als: particulier

Re: Kadjar 2015 Achterverlichting tijdens dagverlichting Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat

Bericht door Brayen »

Ik heb nog een andere vraag, Misschien dat een Kadjar rijder hier antwoord op kan geven.
Ik heb een Renault Kadjar, 1.5 DCI Bose uit 2015. Ik zie nu bij de meeste modificaties Renault Megane staan.
Maar kan ik dezelfde werkwijze gebruiken voor een Kadjar.
En als ik DDT4all opstart zie ik 2 keer kadjar staan, HFE Kadjar en XZH Kadjar CN, welke moet ik gebruiken?
Kan ik de modificaties voor de Megane ook toepassen op de Kadjar?
Ik heb wat filmpjes van Michele Predier gezien, maar die gaan allemaal over een Megane. Kan deze ook aanpassen op de Kadjar?
Hoor graag van iemand die weet welke handelingen ik moet doen.

alvast bedankt.

gr, Brayen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht