Kadjar 2015 Achterverlichting tijdens dagverlichting Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat

Plaats reactie

Topic author
Brayen
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 4
Berichten: 24
Lid geworden op: 02 feb 2020 13:34
Actief als: particulier

Kadjar 2015 Achterverlichting tijdens dagverlichting Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat

Bericht door Brayen »

Beste gebruikers....
Ik ben net een nieuwe bezitter van ons eerste Renault Kadjar, 1.5 DCI Bose uit 2015. Ik lees hier op de forum dat je wel wat leuke dingen kan aanpassen via DDT4all. Ik heb hier zelf helemaal geen ervaring mee.... ik heb wel de spullen besteld om ermee aan de slag te gaan. Maar het zou super zijn als iemand mij in omgeving Amsterdam hierbij wilt helpen.... de eerste keer is toch altijd prettiger met iemand die er ervaring mee heeft.
Ik zou gewoon een paar aanpassingen willen doen zoals,
Achterverlichting tijdens dagverlichting
Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat
En als iemand nog andere aanraders heeft....
Ik hoop dat er iemand het leuk vind en tijd heeft om mij hier verder mee te helpen... en natuurlijk zit hier een vergoeding aan vast in de tijd die je kwijt bent. Ik hoop dat er iemand reageert.
Alvast bedankt.

Gr,
Brayen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Megane-GT-line
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2016 14:38
Actief als: particulier

Re: Kadjar 2015 Achterverlichting tijdens dagverlichting Ledverlichting uit als knipperlicht aangaat

Bericht door Megane-GT-line »

Gefeliciteerd met je Kadjar! Heb ik ook gehad maar dan een 4x4 Bose. Topwagen, maar was een diesel en omdat ik minder ging rijden moest hij eruit.

Maar het is helemaal niet zo moeilijk hoor! Gewoon een OBD2 stekker aanschaffen, DDT software downloaden op een Windows laptop en verbinding maken via Wifi met de OBD2 stekker. Maak vooral gebruik van de filmpjes van Michele Predieri. Alles wordt goed uitgelegd.