Hallo,
Nieuwe kadjar black edition van 02/2020 , volgens de info in de bijgeleverde documentatie zou ik bij rlink2 onder het submenu " voertuig " Een mogelijkheid moeten hebben om de stand van electrisch bedienbare bestuurdersstoel op te slaan in mijn profiel en in dat van mijn echtgenote, er zou ook een submenu " multi sense " zichtbaar moeten zijn maar die ontbreken bij mij dus beiden ?
Ik heb een versie v9.xxx van rlink2 en ik dacht ergens gelezen te hebben dat het bij deze laatste versie deze mogelijkheden niet meer beschikbaar zijn , wat ik overigens zeer merkwaardig zou vinden, zie ik iets over het hoofd ? Of is dit misschien gekoppeld aan de sleutelkaart ?
Ook zoals in een ander topic gelezen , het uitzetten van de radio en dus bvb alleen navigatie gebruiken zonder muziek vind ik nergens... je kan natuurlijk het systeem helemaal uitzetten , maar blijkbaar afzonderlijk gebruiken van radio of navigatie lukt mij niet , ik kan wel de knop mute aan het stuurwiel gebruiken maar ik weet niet of ik dan nog geluid van navigatie of telefoon heb, moet ik nog uitproberen.
Rlink2 , multi sense en stoelen
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 29 feb 2020 20:25
- Actief als: particulier
-
- 4-posting-stubborn
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 26 feb 2020 18:48
Re: Rlink2 , multi sense en stoelen
Ik heb ook een Kadjar 02-2020 black edition met elektrisch bedienbare bestuurders stoel...en het is ook wat het woord zegt... een elektrisch verstelbare bestuurders stoel...meer niet..
Geen mogelijkheid om je voorkeur vast te leggen..
Henk7777
Geen mogelijkheid om je voorkeur vast te leggen..
Henk7777
Renauld Kadjar 2020
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 29 feb 2020 20:25
Re: Rlink2 , multi sense en stoelen
Ok, maar wat ik dan weer raar vind, is dat er in de bijgeleverde handleiding rlink2 wel verwezen wordt naar menu " voertuig"
Zitplaatsen en multi sence terwijl deze onzichtbaar zijn?
En bij gebruikersprofiel staat er dat de instellingen voor de positie van de bestuurdersstoel en de positie van de spiegels opgeslagen kunnen worden eveneens de voorkeuren van multi sence?
Ik heb ondertussen contact gehad met de mensen van renault via myrenault, maar hun uitleg sloeg volgens mij op niets... volgens hen zou dit te regelen zijn met een knop in de middencnsole naast de handrem ( volgens mij is dit de knop 4x4 ) maar daar hadden ze geen oren naar ...
Zitplaatsen en multi sence terwijl deze onzichtbaar zijn?
En bij gebruikersprofiel staat er dat de instellingen voor de positie van de bestuurdersstoel en de positie van de spiegels opgeslagen kunnen worden eveneens de voorkeuren van multi sence?
Ik heb ondertussen contact gehad met de mensen van renault via myrenault, maar hun uitleg sloeg volgens mij op niets... volgens hen zou dit te regelen zijn met een knop in de middencnsole naast de handrem ( volgens mij is dit de knop 4x4 ) maar daar hadden ze geen oren naar ...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-