Fingerprint

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Verwijderd 29386

Fingerprint

Bericht door Verwijderd 29386 »

Ik heb al diverse keren geprobeerd om een fingerprint van mijn megane 4 te maken maar telkens staat er een lege map op de usb stick. Ik heb het vaker gedaan en toen had ik er geen problemen mee. Heeft iemand ook dit probleem CQ-oplossing?
Als ik via het vin nummer van de auto op easyconnect kijk van Renault dan krijg ik te zien dat er een update is van de software terwijl de software in de auto hoger is als Renault aangeeft. Verder zie ik nog geen kaart update staan voor mijn megane.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

marcelca
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 96
Lid geworden op: 01 jan 2017 19:28
Actief als: particulier

Re: Fingerprint

Bericht door marcelca »

Zou aan een paar dingen denken....

- kapotte usb stick
- niet geformatteerd op FAT32
- te groot formaat, waardoor je een niet kan formateren op FAT32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Verwijderd 29386

Re: Fingerprint

Bericht door Verwijderd 29386 »

marcelca schreef:Zou aan een paar dingen denken....

- kapotte usb stick
- niet geformatteerd op FAT32
- te groot formaat, waardoor je een niet kan formateren op FAT32
IDD kapotte usb stick. Net een nieuwe gepakt en de fingerprint stond er weer op. Ook de kaart versie 2019.06 gelijk binnen gehaald binnen 15 minuten :D Morgen maar eens de kaart updaten.
Weet je misschien ook waar systeem versie 3.3.16.98x voor staat en dan bedoel ik de X? Deze kon ik ook volgens de r-link toolbox binnen halen. Ik heb echter versie 3.3.16.986 al in het systeem zitten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

marcelca
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 96
Lid geworden op: 01 jan 2017 19:28
Actief als: particulier

Re: Fingerprint

Bericht door marcelca »

Mooi dat het gewerkt heeft, top..

Wat betreft het nummer, ik heb geen idee.

Persoonlijk zou ik als alles goed werkt de rlink niet updaten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PvanDijk
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 mar 2018 14:43
Actief als: particulier

Re: Fingerprint

Bericht door PvanDijk »

Rinus66 schreef: Weet je misschien ook waar systeem versie 3.3.16.98x voor staat en dan bedoel ik de X? Deze kon ik ook volgens de r-link toolbox binnen halen. Ik heb echter versie 3.3.16.986 al in het systeem zitten.
Er zijn verschillende software-varianten (builds) voor verschillende R-Link2 hardware-varianten (bijvoorbeeld groot/klein scherm).
Het laatste cijfer in de versie geeft zo'n variant aan. Er is dus een v3.3.16.986 zoals in jouw geval, maar er zou bijvoorbeeld ook een v3.3.16.981 kunnen bestaan. Met 98x worden alle varianten bedoeld. Sommige sites geven dat ook wel eens aan met 980 ipv 98x.

Waarom soms updates worden aangeboden die je al hebt, snap ik ook niet. Dat zou ook al in de fingerprint moet zitten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Verwijderd 29386

Re: Fingerprint

Bericht door Verwijderd 29386 »

PvanDijk schreef:
Rinus66 schreef: Weet je misschien ook waar systeem versie 3.3.16.98x voor staat en dan bedoel ik de X? Deze kon ik ook volgens de r-link toolbox binnen halen. Ik heb echter versie 3.3.16.986 al in het systeem zitten.
Er zijn verschillende software-varianten (builds) voor verschillende R-Link2 hardware-varianten (bijvoorbeeld groot/klein scherm).
Het laatste cijfer in de versie geeft zo'n variant aan. Er is dus een v3.3.16.986 zoals in jouw geval, maar er zou bijvoorbeeld ook een v3.3.16.981 kunnen bestaan. Met 98x worden alle varianten bedoeld. Sommige sites geven dat ook wel eens aan met 980 ipv 98x.

Waarom soms updates worden aangeboden die je al hebt, snap ik ook niet. Dat zou ook al in de fingerprint moet zitten.
Heb vandaag de 3.3.16.98x versie geprobeerd in de r-link en kreeg de melding dat in het systeem een nieuwere versie zat dus niet kon updaten. Raar dat de R-Link 2 toolbox dan toch deze versie aangeeft om te downloaden ondanks dat de fingerprint nieuw is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in