Deukjesdag ASN Nootdorp

Wie of welk bedrijf zou je in het zonnetje willen zetten, en waarom ?
Forumregels
Postings met vermoedens van spam genieten het nadeel van de twijfel.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
marcelca
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 96
Lid geworden op: 01 jan 2017 19:28
Actief als: particulier

Deukjesdag ASN Nootdorp

Bericht door marcelca »

Vind dit wel een vermelding waard...

Heb een 3 jarige Renault Megane 4 GT in de kleur Iron Blue waar ik heel zuinig op ben, als hobby heb ik ook detailen dus de auto staat er altijd spik en span bij...

Helaas is niet iedereen even voorzichtig bij het openslaan van deuren als je geparkeerd staan met gevolg dat ik een heel klein pitje in mijn achterdeur had ( precies op de bolle lijn van de deur ) en op mijn voorportier had ik een deukje van zo`n 4cm lang, elke keer als je naar je auto toeloopt zien je het...

In Almere bij diverse schadebedrijven geweest ( 3 ), de eerste begon moet uitgedeukt worden, gespoten enz enz ( offerte 700,- ), de 2de en 3de waren respectievelijk 140 en 75 euro

Het laatste bedrijf was ASN in Almere ( voor 75,- ), het was geen probleem om te restylen ( uitdeuken zonder spuiten ) maar hun laten speciaal iemand komen hiervoor en hij rade me aan ga om naar een vestiging van ASN die een deukjesdag heeft.

Het toeval was ASN Nootdorp had deukjesdag gisteren had, dus op maar ASN Nootdorp, was er om 7:20 en om 8:10 reed ik volledig schadevrij weg.

Echt super gedaan, totaal niet te zien dat er schade was voor een totaalprijs van € 35,-

Mijn conclusie, reageert snel op email, goedkoop, goede kwaliteit, zelf voor wat lekkers bij de koffie was gezorgd

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

proza
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 144
Lid geworden op: 18 feb 2007 14:40
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Deukjesdag ASN Nootdorp

Bericht door proza »

Top actie
Renault Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition 2020 | Kadjar Intens 130 TCe 2017| Scénic II 1.6 16V 2008 | Scénic II 1.5dCi 2007 | Scénic II 1.9dCi 2003 | Scénic 1.9dCi 2001 | Megane 1.6RN 1997 | Volvo 460 1997 | VW Golf 1.9d 1994 | R 19TD 1991 | R 4GTL 1989

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in