Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...
Een aantal weken een Zoe R90 van 2017 in bezit. Eerst uitvoerig over gelezen natuurlijk. Het is duidelijk dat de meeste Zoe's niet automatisch een BMS update krijgen bij de dealer. Pas als blijkt dat je pakket te zwak is geworden en je een nieuwe...
Het R-Link2 navigatiesysteem is niet meer te updaten heb ik begrepen, nu kwam ik op marktplaats wel een advertentie tegen die dit kennelijk wel kunnen, maar is een adres ergens in België, met alleen ophalen niet verzenden..
Ik krijg maar geen FOTA binnen, nu zag ik dat er ergens een mogelijkheid is om dit handmatig te doen, helaas leiden al mijn zoektochten naar een dode link in Zwitserland.
Type auto is een Renault Arkana uit 2023, met kenteken T-299-ST ,...
Goedemorgen, Ik heb een nieuwe clio met easy link systeem, nou ben ik al 2 dagen bezig om met de usb stick de navigatie te uploaden...maar ik krijg iedere keer fout neem contact op met de dealer en die zegt het uploaden gaat automatisch als u rijd,...
Yess, Morgen krijg ik dan eindelijk de software update wat zou moeten helpen om mijn auto boven 100Km/u weer vanzelf in EV modus te laten gaan en dat de bezine in de olie probleem moet oplossen. Alleen denk ik dat de laatste niet echt gaat helpen...
De laatste update voor mijn Megane was in januari 2024 (openR link 2.1.2 & Electric Engine 1.1.0), ondertussen niks meer behalve een update die blijft hangen. Heeft iemand hiermee ervaring en hoe op te lossen? Een reset en alles opnieuw...