Keyless deursensor

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.

Topic author
Jos van Buren
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 aug 2015 13:43
Actief als: particulier

Keyless deursensor

Bericht door Jos van Buren »

HI ; Iemand onderstaande meegemaakt ? Ik heb een RENAULT Captur 0.9 TCe HB 3-cil. B 89pk uit Mei 2014 en binnen zeg een jaar is het ontsluiten van de bestuurdersdeur via het rubberen dopje in de deurhendel defekt geraakt ; maar goed toen garantie dus hersteld. Nu ; 6 jaar later weer hetzelfde ; Je komt aanlopen met de kaart en normaal gaat de deur dus open zodra je dat dopje aanraakt maar nu opeens niet meer ( ook passagierskant werkt niet meer zo ) - Dus naar dezelfde dealer toe om ( dacht ik ) het rubberen dopje en de sensor ( ? ) daarachter te laten vervangen ; maar helaas ; Dealer heeft dit gedaan maar dat was dus niet de oplossing ; werkt nog steeds niet ( beide kanten ) - een whopping €55.00 motten betalen voor deze " test " en de chef werkplaats gaf aan dat een oplossing zou zijn het doormeten etc etc van een en ander , maar gaf hij aan dan ga je zo naar de 3 a 4 honderd Euro toe als zijnde de uren voor het vinden van de fout ; Dus dat heb ik maar fff laten zitten .
Mijn vraag ; Komt iemand dit bekend voor ( dat het dus NIET het knoppie/ sensor daarachter is ) en hoe toen opgelost ? Graag jullie ideeen / ervaringen / inputs. PS deze storing is ook niet uit te " lezen " oid; dus de Renault dealer mot echt stappie voor stappie gaan meten en zoeken .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht