Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Tijdens het rijden kwam ik erachter dat mijn verlichting het niet meer deed.(Kangoo 2 uit 2011)
Dat wil zeggen beide koplampen deden het niet meer.(wel het dimlicht)
Achterverlichting doet het wel en ook de verstralers voor functioneren .
heeft iemand een idee wat dit kan zijn ?
Als het een zekering kan zijn ,welke is dit dan en waar zit deze?
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.
Kan toeval zijn maar heb je al eens 1 van beide niet werkende lampjes vervangen? Ik had dat namelijk ooit ook voor bij mijn achterlichten. En was ook al op zoek naar de juiste zekering. Achteraf bleken beide lampjes (gelukkig) stuk.
Kans van 1 op zoveel miljoen vermoed ik maar kan dus wel.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
witte vis schreef: ↑03 jul 2020 20:29
Ik ben weer thuis van mijn werk en ben gelijk gaan kijken ...ze doen het weer.(idd beide lampjes waren stuk) Bedankt!
Toegevoegd in 1 minuut 45 secondes:
En dat met de kans van 1 op een miljoen moet ik misschien toch aan de loterij gaan meedoen
Wel goed voor je dat het dat maar was.
En idd -> Lottoformulier invullen. Vergeet niet wie je de juiste weg ivm de/een oplossing gestuurd heeft hé.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
Toevallig niet de laatste tijd al vaker kapotte lampen gehad?
Zou ik voor de zekerheid toch ook even de laadstroom nameten, een onjuiste laadstroom leidt vaak tot doorbrandende lampen.
Is die gewoon goed, inderdaad gauw een lot aanschaffen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Kun je op een Megane 4 bouwjaar 2016 de normale koplamp units ook vervangen voor led vision units? Is het eenvoudig plug-and-play of zijn problemen te verwachten?
Ik heb een Renault Kadjar 2015 model met led fusion koplampen die automatisch versteld wordt. nu heb ik zo dat mijn rechter grootlicht helemaal naar beneden schijnt en mijn linker grootlicht wel goed naar boven schijnt. mijn...
Ik heb een paar nieuwe koplampen gespot op het internet, zogenoemde “angel eyes”. Ik vind deze er geweldig uitzien en wil deze graag bestellen. Maar volgensmij zijn dit led lampen, en in de beschrijving staat de de “elektrische...
Vanmorgen ineens n melding hoogteafstelling koplampen. Nooit eerder gezien. En nee, niet in de war met automatisch grootlicht....
Heeft n + en - teken, veranderd ook met hoger of lager alstellen....grapje Renault, nwe update of....