MediaNav Evolution

Gebruikersavatar

Topic author
Racker
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 sep 2013 08:14
Actief als: particulier

MediaNav Evolution

Bericht door Racker »

Kan geen subforum vinden voor mijn MediaNav systeem... Klopt het, dat ik niet zelf een subforum kan openen?

Om toch een nieuw topic te starten: Vandaag de nieuwste kaart voor de MediaNav Evolution in mijn Captur 2019 geïnstalleerd. Op zich ging de update van een leien dakje. MAAR... na een proefritje bleek, dat:
  • De maximum snelheid (30Km/u in mijn wijk niet meer wordt weergegeven; dat was in de vorige kaart wél zo (instellingen staan op "aan")
    Het systeem kiest nu voor de KORTSTE weg, dwars door een woonwijk en langs scholen (onnodig gevaarlijk) ook al heb ik de SNELSTE ingesteld.
    Bij een rotonde hier vlakbij roept de NavigatieJuf (wij noemen haar "Lieve")"rechtsaf slaan en neem dan de tweede afslag" in plaats van "ga de rotonde op.... ")
Kortom: *Ik wil mijn TomTom terug!* (die robuuste juffrouw heette TRUUS en deed precies wat je van haar verlangd -althans in het nette :D ; zij zat in mijn vorige Scénics). Ik heb deze Captur nu sinds Maart en hij bevalt best... behalve dus die MediaNav. Hoe denken anderen over dit systeem, t/o de TomTom?
Al ruim 45 jaar tevreden met mijn Renaults: R4L>>R4GTL>>R6>>R16GTS>>R21-TS>>R-Nevada-GTX>>Scénic 1,6 16V>>Scénic 1,6 16V ExpressionLuxe>>SCÉNIC 1,4 Dynamique TCe 130>> Captur TCE 130 Intens (één voor een natuurlijk.. ) ;-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht