Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Weet iemand waarom ik mijn auto niet met mijn app kan koppelen? Ik heb een renault fluence z.e. na dat ik mijn activering code ingevoerd heb krijg ik een fout melding “uw verbinding service zijn verlopen!” Jonge Medewerkers van Renault zegt dat zij deze niet meer ondersteunen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Bij het koppelen vraagt de auto om het emailadres en paswoord in te vullen van mijn geregistreerde account.
Eveneens wordt gevraagd om het emailadres te bevestigen via De activatie controleren . Na dit aan te klikken krijg ik steeds: Er is een...
Ik heb sinds een kleine week een Renault 5 E-Tech. De app deed het na twee dagen naar behoren. Maar nu geeft hij al 24 uur aan dat de auto aan het laden is. Wat niet klopt. Herkent iemand dit?
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...
Sinds twee weken een nieuwe Megane E-Tech; blij mee.
Maar met dit koude weer, wil ik graag 's ochtends in een lekkere warme auto stappen. Als ik dan middels de app de auto wil laten voorverwarmen, maakt ie heel vaak geen verbinding met de auto. Ik...
Wie maakt er gebruik van de Mobilize app om slim te laden?
Deze app is gemaakt en gebaseerd op de Jedlix app. De Jedlix gebruiken wij al jaren om thuis slim te laden met de Tesla. Voor elke kWh slim geladen krijg je direct van Jedlix een kleine...