Multimedia systeem slaat zijn instellingen niet op

Plaats reactie

Topic author
Bliksem
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2020 17:52
Actief als: particulier

Multimedia systeem slaat zijn instellingen niet op

Bericht door Bliksem »

Dag allemaal
Ben reeds 3 weken in het bezit van een nieuwe Renault espace type 2.0 diesel 200pk.
Na 3 weken geraak ik niet uit het volgende probleem:
Je kan in het multimedia systeem verschillende gebruikers aan maken. Zo worden buitenspiegels en de bestuurders stoel telkens ingesteld op de juiste positie. Maar het geluid van de parkeer sensoren als ook de head up display, volume van de radio(+20 volume) als ook de binnen verlichting gaan telkens hun ijgen leven leiden na een herstart van de auto.... hij wil dus de laatste instellingen niet onthouden! Ook merk ik bij het automatisch schakelen van 1ste naar 2de soms( is ondertussen al wat beter) een hapering.... ben bij de dealer langs geweest voor mijn problemen, waarop zij geprobeerd hebben om in te loggen op het systeem maar dit ging niet? Nu heb ik maandag opnieuw een afspraak en gaan ze opnieuw proberen inloggen.
Is er nog iemand met deze problemen?
Easy link 9.3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: Multimedia systeem slaat zijn instellingen niet op

Bericht door Cstef »

Ik heb het zelfde probleem met mijn easylink , alsook dat de multisense led verlichting niet oplicht als ik wagen opstart in my sens als ik dan op eco zet brand de groene ledstrip op de midden tunnel niet meer. ga ik naar instellingen staat het op 0% zet ik het op 50% dan werkt het even terug , totdat ik de wagen stop, stil leg afsluiten .sanderdaags alles weg , comfort toegang zetel weg ,spiegel instelling weg rechts (parkeerstand) en weg led verlichting middenconsolle alsook de led verlichting mysens draaiknop paneel.
Ik heb nog tal van andere problemen met mijn Espace V MK2 2.0 DCI initiale edc 6
Mijn auto staat al vanaf 12 november bij de dealer , er zit een daver en trilling in de auto die ze er niet uitkrijgen.

ik ga hier verder niet mijn gal spuwen , en hoop dat de dealer en of Renault dit opgelost krijgt op welke manier dan ook.

ik hoop voor jouw dat het bij de easy link systeem alleen blijft. echter kan je met deze al u rij instellingen aanpassen en misschien veel verder gaat dan alleen geheugen verlies.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht