Mdeb schreef:Beste MFB,
In antwoord op jouw vragen:
1. Ik speel alleen MP3 af. Andere formaten heb ik niet geprobeerd
2. Ik verwacht het niet, maar heb het niet geprobeerd
3. Ik heb in elke map een folder.jpg staan en alle MP3's voorzien van een embedded cover. Dat werkt prima.
Ik heb veel MP3's op de SD kaart (ca. 240GB). Navigeren is dan wel een uitdaging. Houd er rekening mee dat zoeken op album/artiest/nummer eigenlijk niet meer werkt omdat de buffer te snel vol zit waardoor alleen de eerste x zoekresultaten worden geindexeerd. In gebruik navigatie per mappen en dat werkt goed. Wel heb ik meerdere mappen aangemaakt om het eindeloos bladeren in te perken:
A-B-C
D-E-F
etc.
Veel plezier met de Talisman; prachtige auto.
1: Wat betreft bestandsformaten is dit ergens te achterhalen? Had al de handleiding van R-Link2 gevonden, maar kon daar zo niet direct zien welke bestandsformaten het systeem aan kan.
2: Ik verwacht het eerlijk gezegd ook niet, Audi kan het ook niet en de Toyota van mijn pa ook niet. Dus ik ga er maar niet vanuit.
3: Thanks, dat werkt dan hetzelfde als bij mijn huidige Audi ook zo. Dan hoef ik dat in iedergeval niet te veranderen.
Qua indeling bedankt voor de tips, daar ga ik wel wat mee doen. Heb nu een 32Gb kaartje, maar dit kan dus naar 256Gb dus?
Heb hoge verwachtingen van de Talisman, de proefrit beviel erg goed.