Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
het volgende probleem heb ik met mijn clio uit 1995 met een 1200 blok 8 klepper
soms blijft de versnellingspook als je deze naar links beweegt om te schakellen naar zijn 2 eventjes hangen.
veer onder de auto is heel en bakolie is vervangen heeft iemand dit probleem ook gehad en zo ja wat is er aan gedaan of weet iemand gewoon een oplossing het geeft het gevoel als of je ergens tegen aan komt!!!
afz big ed
Doet dit probleem zich alleen voor bij het terugschakelen?
Wat is de km. stand van de auto?
Maakt het uit of de motor/versnellingsbak koud of warm is?
Laat het ons even weten, is wat gerichter zoeken.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn Scenic IV 1.2 TCE 115pk heeft een iets bewegende versnellingspook bij gas geven en los laten. Ik lees her en dar dat dit normaal is, maar ook heel andere mogelijke oorzaken. Ook dat de handbak van renault voor deze motor nogal hakkerig kan...
Mijn Renault Scenic II (met 116.000km de teller) doet raar bij het schakelen. De versnellingspook gaat niet automatisch naar de neutrale stand (tussen 3 en 4) wanneer ik hem uit zijn tweede of vijfde, zesde versnelling duw. Ik moet hem...
Ik heb een probleem met me radar dat hij een geeft Radar voor geen zicht ( Nee hij is niet vuil ) )
Nou werkt me actief remmen en afstand niet.
Naar de garage renault garage geweest hebben nieuwe software er op gezet a 270 euro maar de volgende dag...
Sinds een aantal weken merk ik een aantal zaken op aan mijn Clio:
- start soms moeizaam
- dashboardverlichting wordt tijdens het rijden soms ineens minder fel om dan na een paar seconden weer 'normaal' te worden
- verlichting koplampen dimt zodra ik...
Hoi ik heb eeen probleem ik heb vandaag een clio 2003 initiale 1.6 gekocht vandaag automaat. Na het kopen is de motor lampje gaan branden ik had nergens iets ergs in gedachten uitgelzen enzovoort auto compleet gechekt. Maar nu kwam ik erachter dat...
Sinds 6 maanden doet mijn auto rare dingen en niet altijd.
Zoals:
- sluiten met de sleutel erin
- niet sluiten bij weglopen/op knop drukken (10min later wel te sluiten met knop)
- niet openen met op knopje klink te duwen, na 10x duwen als...
Ik heb wat rare problemen met de koppeling van mijn Master uit 2008.
Het koppelingspedaal bleef soms hangen dus ik heb de master cilinder vervangen en de boel ontlucht, maar ik heb nu nieuwe problemen... Namelijk dat de koppeling...