Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik in oosterijk op de snelweg slaat me systeem uit dashboard alles, wel alles meteen weer aan en geeft ESC die ging weer uit en gaf melding Zijruiten achter vergrendeld.
Motor werkt wel en heeft vermogen.
Heeft iemand dit ook al een keer gehad en...
Sinds kort valt mijn renault megane grandtour 1,5 dci , 110 pk uit vooral bij optrekken of gas geven in 2e versnelling , ook bij terugschakelen .
Dus heel kort valt alles uit . Soms hele ritten bijna niks uitval en nu constant....
Beste lezers
Mijn dochter haar modus is de stuurbekrachtiging defect en ze wil hem niet meer laten repareren
Wellicht dat iemand deze auto voor 250 eur wil overnemen,voor onderdelen of om op te knappen
Recent achter remklauwen vervangen
Motor...
Hallo Allemaal,
Ik ben hier nieuw en mijn naam is Harm, na 50 jaar allerlei andere merken te hebben gereden heb ik nu een Captur 2018 aangeschaft.
Graag wil ik hier dan ook een vraag stellen: Wie kan mij vertellen/uitleggen waar ik kan zien of de...