Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik zoek een liefhebber voor het overnemen van een Laguna V6 24v Initiale aut. Grandtour uit 2001, kleur gris sideral.
Hij verkeert in perfecte technische staat met een aantoonbare kilometerstand van plm. 98000.
De volledige (dealer) onderhoudshistorie is aanwezig, hier is nooit op bezuinigd.
Bij serieuze interesse graag pm.
Heb de topicnaam iets aangepast voor de duidelijkheid.
En de vraagprijs is?
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Toegevoegd in 11 minuten 33 secondes:
Auto is van mijn ouders geweest, hebben ‘m gekocht begin 2003 en er niet veel mee gereden, maar wel altijd binnen geparkeerd gehad.
Zitten wat parkeerkrassen op, maar verder vrij gaaf. Mooie youngtimer!
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Ik ben op zoek naar een knappe set 17” velgen voor mijn Laguna 3.
Edit: ik heb eind januari een Laguna 3 gekocht waar 18” velgen onder zitten. Ik vind deze band/velg combinatie te weinig comfort leveren, vandaar dat ik op zoek ben naar een maatje...
Mijn Scenic III uit 2009 heeft (volgens de garage) een kortsluiting in de ECU en dus moet de ECU vervangen worden. Probleem - hij is niet meer te krijgen bij Renault.
Nu dacht ik er een gevonden te hebben bij franceauto.pl met deze nrs :...
Hoi,
Het linker- deurscharnier van mijn Twingo 1 uit 2004 is versleten, weet iemand het onderdeelnummer van dit scharnier? En is daar nog makkelijk aan te komen?
Alvast dank.
Ik heb een Renault Megane 1.2 TCe uit 2012 met 100.000 km op de teller. De laatste tijd merk ik dat ik steeds vaker olie moet bijvullen, ongeveer elke maand of twee maanden. Enkele jaren terug was dit ook al wel het geval, maar toen...
Ik ben op zoek naar de bovenste veerschotels van een twingo uit 2000. Deze zijn bij de leverancier van mijn garage niet leverbaar en ook bij Renault niet. Apk keurmeester van de RDW had er een opmerking over dat ze verregaand verroest waren. Wie kan...
auto: Renault Captur 0.9 Expression 2014
doel: hulp bij inbouwen Android mediascherm unit met achteruitrij camera met recente Android versie.
afstand: tot circa 70 km van Twente
Mijn pas aangeschafte Captur (zie avatar) heeft nog de originele radio...