Beste vrienden ik heb een renault megane 1400 2005.
Wegens scheurtje in de tankfloat moet ik deze vervangen maar krijgen de schroefdeksel niet los.
Heb een gebruikte pomp unit gehaald maar ook zonder deksel en rubber want deze gaan in de regel stuk.
Iemand van jullie tips hieraan te komen??
Gr fred.
Tankfloat schroefdeksel
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 27 jun 2025 13:56
- Actief als: particulier
Re: Tankfloat schroefdeksel
Het werken met gebruikte delen is in deze onverstandig vermoed ik. Het gaat om een belangrijk onderdeel, welke in de aftermarket prima te verkrijgen is.
De rubber en plastic ring kun je bij de dealer/onderdelenhandel/www prima verkrijgen.
Wat ik in je andere bericht al schreef, is dat daar speciaal gereedschap voor te krijgen is. Maar dat je deze ook met een hamer/schroevendraaier/beitel voorzichtig kunt los tikken.
Wellicht slim om dit via de garage te laten doen. Zoveel arbeid kan het niet kosten.
De rubber en plastic ring kun je bij de dealer/onderdelenhandel/www prima verkrijgen.
Wat ik in je andere bericht al schreef, is dat daar speciaal gereedschap voor te krijgen is. Maar dat je deze ook met een hamer/schroevendraaier/beitel voorzichtig kunt los tikken.
Wellicht slim om dit via de garage te laten doen. Zoveel arbeid kan het niet kosten.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut